קמפיין שיווקי חדש של סמסונג בשיתוף עם ענקית התקשורת השוויצרית סוויסקום, יוצר באז וזוכה למחמאות בעולם. השתיים יצרו פעילות חביבה במסגרתה הוצב תא "בהייה" בתחנת רכבת מרכזית בציריך ובו מוזמנים עוברי האורח לבהות בגלקסי S4 ענק שבפנים במשך שעה.
הקמפיין נועד לקדם את תכונת המעקב אחרי העיניים (eye tracking) הייחודית של הגלקסי S4, תכונה שכשמה כן היא עוקבת אחרי העין של המשתמש ומפעילה את המכשיר בהתאם.
מי שהצליח לבהות בגלקסי S4 במשך שעה שלמה מבלי להסיט את המבט (תכונת המעקב אחרי העיניים יודעת מתי המשתמש לא מסתכל על המכשיר), קיבל מתנה שווה במיוחד – מכשיר גלקסי S4.
אמנם נשמע כמו אתגר פשוט יחסית, אלא שבשלב מסוים מתחילים להגיע מכשולים שונים כמו עגלות עם נקניקיות, כלבים נובחים, אופנוענים, קהל של סקרנים ועוד. בסוף בחור אחד הצליח. צפו באתגר.
>> גלקסי S4 בישראל: איפה הכי זול לקנות אותו?
>> אייפון 5 מול הגלקסי S4 במבחן הנפילה. רק אחד שרד