הפיקסל פולד שוחרר רשמית רק אתמול, ולמרבה הצער, יש כבר כמה דיווחים על כך שהמכשיר נהרס. דיווחים על מסכים שבורים ופגומים מתחילים לזלוג מהרשת. התקרית המצערת הראשונה קרתה לרון אמדאו מהאתר Ars Technica שכתב: "הפיקסל פולד היה מכשיר מופלא, עד שהוא מת לי לאחר 4 ימים". הוא דיווח כי סביר להניח שחלק קטנטן של פסולת נכנס לתוך השטח הקטן של המסך הפנימי בין מגן המסך למסגרת והתנפצה לתוך הפאנל לאחר סגירת שני חצאי הטלפון.
Sorry. https://t.co/z1U6XTjz2i
משתמש אחר דיווח בפורום של רדיט גם על כמה שקעים קטנים באותו אזור של המסך - בניגוד לאמדאו ששם לב כי המסך מתחיל לעשות בעיות, המשתמש לא ראה זאת. בעלים של פולד אחר דיווח על התקלפות רצינית במגן המסך, יחד עם מה שנראה כשריטה. עיתונאים נוספים שניסו את המכשיר טענו שגם הם יכולים לראות שריטה קלה במגן המסך הפנימי של דגמי הביקורת שקיבלו לאחר שבוע בלבד של שימוש.
Pixel fold screen
by u/cptultor in GooglePixel
גם בסאברדיט r/GooglePixel, המשתמש marcusr_uk דיווח כי קו ורוד בהיר הופיע על פני המסך הפנימי של הפולד שלו לאחר מספר שעות בלבד. זה בהחלט נשמע כמו סוג הנזק שיכוסה על ידי האחריות, וגוגל מציעה אפשרויות תיקון בחנויות או בשליחה בדואר עבור הפולד, אבל זה תקף רק למדינות בהן הוא נמכר, לא ישראל. האתר The Verge פנה לגוגל לקבלת תגובה והחברה ענתה באמצעות הדובר שלה, אלכס מוריקוני, כי "אנו ממליצים לכל מי שיש לו בעיה לפנות לתמיכה כדי לחקור". ישנה גם אפשרות נוספת: גוגל מתכננת לאפשר ללקוחות לטפל בתיקוני מסך בשיטת "עשה זאת בעצמך" עם ערכה מאתר האינטרנט iFixit, אם אתם אמיצים ומבינים מספיק.
Check your fold
by u/crazymojo83 in PixelFold
בעלי הפיקסל פולד אינם לבד בסבלם. למרות שיפורים עצומים בעמידות לאורך השנים, בעלי המכשירים המתקפלים של סמסונג עדיין מדווחים מידי פעם על בעיות עם מגיני מסך שמתפרקים, מסכים נסדקים בנקודת הקיפול וצירים שמתנהגים בצורה לא תקינה. מכיוון שמכשירים מתקפלים עדיין רחוקים מלהיות עמידים באופן מושלם, חשוב עוד יותר לשמור על גיבוי המכשיר, להיות זהירים במיוחד לגבי השימוש בו בסביבות אבק ולרכוש את תוכנית האחריות המורחבת של היצרן שלכם, אם אתם יכולים.