אנשים בשמונה ערים בקנדה ובארה"ב התעוררו ביום שלישי וראו שלטי חוצות עם ציוצים של מפורסמים שהביעו משאלת לב – לפני שהגשימו באמת את החלומות שלהם.
הרשת החברתית מסרה כי הוצבו כ-40 שלטי חוצות בערים, בהן שיקגו, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק וטורונטו, רבים בעיר הולדתם של הסלבריטאים המצוטטים. סיסמת הקמפיין של טוויטר היא - if you can dream it, Tweet it – אם אתה יכול לחלום את זה, תצייץ את זה.
בין הציוצים הנבחרים: שחקן הפוטבול לשעבר מת'יו צ'רי שכתב במאי 2016: "יש לי רעיון לסרט קצר שראוי לאוסקר". שלוש וחצי שנים וקמפיין קיקסטארטר היסטורי אחד אחר כך - זכה הסרט בפסלון הנחשק; דמי לובאטו, שהביע.ה כבר ב-2014 רצון לשיר את ההמנון האמריקאי בסופרבול (חלום שהתגשם ב-2020), ושחקנית הכדורסל דיאמונד דשילדס שכתבה "לא יכולה לחכות עד שאשחק בגמר ה-WNBA" בשנת 2013 – וכמו שאפשר לנחש, זה מה שקרה.
Chicago, IL pic.twitter.com/nWlMYsY1S7
Chicago, IL pic.twitter.com/kdu4yVc4Zj
דוגמה נוספת היא הראפרית מייגן די סטליון שצייצה בטוויטר במאי 2014, "אני זקוקה לצוות. מבטיחה שהראפ שלי עומד להמריא", שנים לפני שהפכה למוזיקאית זוכת גראמי, והשחקן סימי ליו, שצייץ ב-2018: "אוקיי מארוול, אנחנו צריכים לדבר או מה? והוסיף את ההאשטאג שאנג-צ'י", שבסופו של דבר אכן לוהק לתפקיד הראשי בסרט של מארוול, שיצא בשנה שעברה.
Hollywood, CA pic.twitter.com/fe4eWzIulj
בנוסף לשלטי החוצות, טוויטר תתרום כמיליון דולר לארגוני צדקה שנבחרו על ידי הסלבריטאים בקמפיין.