מה קורה בסלקום? לקוחות שהזמינו סמארטפון מאתר החברה, סלקום שופ, מתלוננים על תקלות באתר, מוצרים שלא מגיעים, וחויבים שלא מבוטלים במשך שבועות. עיקר התלונות מגיעות לעמוד הפייסבוק של החברה והן על שירות הלקוחות של חברת התקשורת שלא מספקים תשובות ברורות.
לקוחות מתקשרים לשירות אחרי שקנו לטענתם באתר פריטים, אך לדבריהם אין עם מי לדבר אם המוצר לא מגיע והחיוב באשראי ירד. אחד מהלקוחות מספר שהמתין כל הבוקר לשליח - שהגיע ללא הטלפון שלו. "הזמנתי אייפון 11 פרו ב-22 בספטמבר, שילמתי עליו את מלוא הסכום עם נציג טלפוני - 5,149 כפי שהיה כתוב באתר.
ההספקה תואמה ל-4 ימים לאחר מכן, ממש לפני ראש השנה", מספר לנו אלי קשי. "באותו יום קיבלתי מסרון, הגיע שליח, אבל עם שני כרטיסי סים בלבד ובלי האייפון. השליח אמר שאין לו מושג ושאני אדבר עם החברה".
"לא הבנתי איך אני פותר את זה. התקשרתי ישר למוקד שירות הלקוחות, ועם כל הניסיונות לעזור לא הצליחו לעשות כלום", מוסיף קשי. "נסעתי למרכז שירות לקוחות בנתניה, מאוד כעסתי והתעצבנתי, הרגשתי שדורסים אותי. באמת הראו השתדלות בסניף וניסו לעזור".
לבסוף, נאלץ קשי לרכוש את המכשיר מחנות אחרת למרות שעדיין לא קיבל את הכסף בחזרה. "כשהגעתי הביתה התקשרה אליי מנהלת שירות שאמרה שגם לא ניתן לעשות כלום ושמה שאפשר זה רק לזכות אותי כי אין להם מכשירים. בסוף מצאתי את המכשיר ברשת אחרת ב-300 שקלים יותר, בזמן שמסגרת האשראי שלי תפוסה על ידי סלקום".
מתן, לקוח נוסף שרכש מהאתר, מספר על מקרה דומה. "אחרי שביצעתי עיסקה, הופיעה שגיאה באתר שלהם ועדיין החברת אשראי שלי רואה את סך החיוב על המכשיר. מצדם של סלקום אין שום התייחסות במוקדי השירות וטוענים שהם לא קשורים לאתר, ובאתר עצמו הצ’אט לא פועל והפניות אליהם לא באמת רלוונטיות כי הם לא מתייחסים".
"בעקבות תקלה באתר חוייבתי ב-4500 שקל", כתבה לקוחה נוספת בדף הפייסבוק של החברה. אחת אחרת הוסיפה: "אין מענה בסלקום. הטעייה של לקוחות". ולקוח נוסף התלונן גם על הקשיים ביצירת הקשר וציין "שירות לקוחות מזעזע. ביצעתי הזמנה ואין לי שום מושג אם ומתי תגיע".
מסלקום נמסר בתגובה: "לקוחות שעושים שימוש באתר סלקום שופ אשר מתבצעות בו אלפי עסקאות מדי חודש מדווחים על שביעות רצון מאד גבוהה, וכאמור מדובר במקרים בודדים אשר החברה יצרה עימם קשר ישיר ונמצאים בטיפול".