חברת הסלולר פרטנר פותחת את מעבדות השירות שלה לכל המשתמשים, כולל ללקוחות של חברות מתחרות. החברה הודיעה אתמול כי היא מתחייבת לספק שירותי תיקונים תוך שעתיים למגוון תקלות נפוצות, כמו החלפת מסכים, רמקול ושקע טעינה. גם עמדות המכירה בתוך הקניונים יספקו שירותי מעבדה ויצטרפו ל-23 מעבדות ומרכזי שירות הפרוסים בכל הארץ.
למעשה, פרטנר החליטה להתחרות במעבדות הפרטיות הרבות שצמחו בשנים האחרונות, במיוחד מאז נכנסו לשוק הסמארטפונים וכן מאז לקוחות הסלולר החלו לרכוש את המכשירים מחוץ לחברות הסלולר.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בפרטנר, ציין כי "אנו מרחיבים את מערך שירותי התיקונים גם לעמדות החברה בקניונים, כך שבכל נקודות המגע עמם, בהן מוענק להם שירות, יינתן גם שירות תיקונים. הלקוחות מעוניינים לתקן את מכשירם, מבלי להיפרד ממנו ליותר משעות בודדות. לאור זאת, השקנו שירותי מעבדה ללקוחות כל החברות, גם בעמדות החברה בקניונים, המהווים נקודות מגע מרכזיות, זמינות, ובעלות טווח שעות פעילות רחב, אשר יספקו ללקוחות כל החברות שירות מקצה לקצה, החל ממכירה וכלה בתיקון המכשיר. בכוונתנו להרחיב את המהלך לפריסה ארצית".
עוד ב-TheMarker:
>> כך איבדה משטרת פינלנד שק כסף ששילמה נוקיה להאקרים
>> לא רק סלקום: פרטנר מבטיחה שירותי טלוויזיה בדגש על VOD