מספר לקוחות של חברת הוט סבלו במהלך יום כיפור, מגל תקלות בטלוויזיה, באינטרנט ובטלפון. המשתמשים, שלא ידעו מה לעשות, בגלל ששירות הלקוחות היה באופן טבעי סגור, התלוננו על התקלות בעמוד הפייסבוק של החברה (גם שם לא היה מענה ביום כיפור). עוד תלונות של משתמשים הגיעו הבוקר (א') למערכת NEXTER.
התלונה הראשונה נרשמה שעה קלה לאחר תחילת הצום: "משעות הבוקר יש תקלה בנווה שאנן בחיפה", דיווח הגולש קונסטנטין. "כל שירותי הוט לא עובדים. כן, גם לא אינטרנט וגם לא טלפון. הבטיחו לנו שהתקלה תטופל ולא קרה כלום. לא מספיק שאין טלוויזיה ו-VOD סגור אז גם אין תקשורת".
פחות משעתיים לאחר מכן כתב אמנון: "יש תקלה באיזור נתניה??? אנחנו גרים בשדרות ויצמן בעיר ואין שום קליטה באף שירות של הטריפל! לא טלוויזיה לא אינטרנט ולא טלפון. לטיפולכם הדחוף!".
אמש פנתה הגולשת דורין ללקוחות החברה בשאלה: "האם מישהו כאן היה ללא קליטה (טלוויזיה ואינטרנט) במהלך כל יום כיפור?", ונענתה על ידי שני גולשים ממרכז תל אביב כי אצלם לא פעלו שירותי החברה במהלך כל החג וגם אחרי צאתו.
הלקוח דוד תבע מהחברה לפצות את כל לקוחותיה: "אני מקווה שאתם מתכוונים לפצות לקוחות שהיתה להם תקלה בכל השירותים שלכם (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) שלא עבדו כל יום כיפור וגם בערב יום כיפור. כדאי שתצאו בהצהרה ולא שרק לקוח שיתקשר יקבל פיצוי יחסי בכסף".
גם הגולשים יבגני, אלכס, ליאור, אייל, שירלי, שירה, קובי, ליאנדרו וטל דיווחו כולם על תקלות בכל שירותי החברה במהלך החג ואחריו.
יש לציין לקוחות שהתקשרו לשירות הלקוחות נתקלו בהודעה מוקלטת שבישרה על תקלה אזורית.
כשפנינו להוט לקבלת תגובה, נענינו כי לא נרשמו במהלך החג תקלות מיוחדות (בקנה מידה גדול). חוסר הטיפול באותן תקלות נבע, יש לציין, מהשבתת החברה ביום כיפור, השבתה המחויבת על פי חוק ואינה נתונה לבחירתה של הוט.