סלקום תפצה לקוח בסכום של 12,800 שקלים, לאחר שחייבה אותו על ראוטר משודרג במשך שנים ללא ידיעתו.
ל', תושב ירושלים, גילה ביום בהיר שהוא משלם לסלקום עבור עסקת ראוטר משודרג שאורכה 36 חודשים. לדבריו, הוא מעולם לא חתם על העסקה וגם לא קיבל את השירות. כאשר ל' ביקש להפסיק את ההתקשרות עם החברה, היא החליטה לנקוט בהליכי הוצאה לפועל בגין חוב שלא שולם. כך, היא הטילה עיקול על חשבון הבנק שלו וגבתה ממנו יותר מ-1,000 שקלים שלא כדין, למרות שהוא שילם את מרבית חובו ונותר סכום זניח של 152 שקלים.
לאור צעדיה של סלקום, ל' פנה לראש לשכת ההוצאה לפועל. הוא הוכיח שהעיקול שהוטל על חשבונו נעשה שלא כחוק, ושסלקום גבתה ממנו כסף שלא כדין. לאחר שהצדיק את טענותיו, ראש לשכת ההוצאה לפועל החזיר לו את מלוא כספו.
לאור השתלשלות האירועים החליט ל' להגיש תביעה נגד סלקום בסכום של 33 אלף שקלים לבית המשפט לתביעות קטנות בעיר, ודרש שסלקום תפצה אותו על עוגמת הנפש ועל פגיעה בזכויותיו כצרכן.
בתגובה, סלקום הגישה כתב הגנה בו הציגה מסמך המוכיח, לכאורה, את הסכמתו של ל' לשדרוג הראוטר – אלא שבמסמך לא הופיעה חתימה. ל' התעקש כי מעולם לא קיבל את המסמך ולא חתם עליו והדגיש שהחברה גבתה ממנו את הכסף שלא כחוק.
סלקום לא הצליחה להוכיח בבית המשפט שהלקוח אכן חתם על המסמך. הרשמת הבכירה שדנה בתיק קיבלה את טיעוניו של ל' והטילה על החברה פיצויים בגובה של 12,800 שקלים – מתוכם 10,000 שקלים של פיצויים לדוגמה בגין הפרת חוק הגנת הצרכן.