כשדיונרסט קולין היה רק בן 9, הוא חיכה בתור עם כוס לימונדה ב"פופייז" באירווינגטון, ניו ג'רזי, לארוחה המשפחתית שלו. אדם זר שלף את הטלפון שלהם כדי להקליט את קולין ולהשוות אותו לליל טרריו, ילד שהיה מפורסם בעצמו באינטרנט בגלל תנועות הריקוד שלו, ולאחר שנים הפך לאושיית רשת המקדמת אורח חיים בריא והוציא כמה שירים.
קולין הביט בגבר המצולם מהצד, ובאותו רגע הוא הפך למם. האיש העלה את הקליפ ל-Vine, אפליקציית שיתוף הווידאו שנסגרה כבר, שם הוא הפך ויראלי, עד שהסרטון הפך בסופו של דבר ל-GIF שכולם השתמשו בו בזמנו.
yay! pic.twitter.com/AsMH1AKAI7
קולין, היום בן 18, הוא סטודנט טרי בקולג' ומשחק בקבוצת הפוטבול ב-Lake Erie College בפינסוויל, אוהיו, ועשור לאחר שהפך לכוכב ממים - הוא מאמץ את תהילתו לשעבר. קולין מפיק את המקסימום מהרגע הוויראלי שלו, וחתם עם אותה רשת "פופייז" על חסות שתשתמש בשמו, בתמונתו ובדמותו על שלטי חוצות ופרסומות אחרות.
משפחתו של קולין לא הייתה מרוצה מדי מהתהילה שלו במדיה החברתית בהתחלה, אבל עכשיו, כשהיא הפכה להזדמנות - הם כבר לא כל כך כועסים: "כשזה קרה, לא רצינו להיות באור הזרקורים. כשזה התפרסם אנשים באו אל אבא שלי ואמרו לו 'היי, ראינו את הילד שלך בסרטון', וניסו להפוך אותי לבדיחה. אבא שלי לא אהב שצוחקים על הילדים שלו", אמר קולין ל-CNN. "אבל עכשיו, אחרי שהפכתי את זה לדבר חיובי, הוא אוהב את זה".
השותפות נוצרה הודות למסע פרסום ברשתות החברתיות שקודם על ידי קולין ומעריציו - כשרשתות מזון מהיר אחרות גם התקשרו לעזור.
I NEED EVEYONE TO GO TO MY INSTAGRAM @dieunerst REPOST MY RECENT POST AND TAG @Popeyes I JUST WANNA TALK pic.twitter.com/Fq00ylsJqs
"ילד המם של @Popeyes @CollinDieunerst הוא כעת שחקן קו התקפי ראשון במכללת לייק אירי בדיוויזיון 2 ואם לא יהיה לחבר הזה חוזה עד מחר, הרשת צריכה לפטר את המנהלים שלה", צייץ אדם אחד. קולין ציטט את אותו ציוץ והוסיף: "הוא ניסח את הכי טוב" ותייג את הרשת. מסעדות מזון מהיר אחרות התערבו וצייצו לקולין הודעות בסגנון: "בוא נדבר על זה בארוחת צהריים" ו-"פופייז תעשו את זה עבור ה-VINE".
פופייז שלחו לקולין הודעה פרטית תוך כמה שעות ונציג התקשר אליו עם הצעה. רשת המזון המהיר הודיעה על השותפות ברשתות החברתיות כמה ימים לאחר מכן עם פוסט שכותרתו: "גאים לקבל את דיונרסט קולין למשפחה".
Proud to welcome @CollinDieunerst to the fam. pic.twitter.com/nbc61QxIx9
"הרבה יכול לקרות עם הכוח של האינטרנט מאחוריך", אמר קולין. "אני לא מאמין שאני יכול להגיד שאני מקבל חסות רשמית מפופייז. תודה לכל מי שעזר להפיץ את הבשורה הטובה!"
פופייז פרסמה סרטון משותף באינסטגרם של קולין שמספר את מסעו "ממם לחלומות" כדי להתחיל את השותפות. הסרטון מתחיל עם המם הוויראלי על גבי רקע של אחת המסעדות.
הסרטון מכיל את קולין בתור קריין שמספר לקולין הילד את האירוע: "כאן התחיל הסיפור שלנו, הרגע שהפך אותנו למם. לא ביקשנו את זה. לא הבנו את זה. אבל אל תדאג איש קטן, לא נתנו לזה לעצור אותנו. כי ככל שגדלנו, כך זה נהיה קשה יותר. למדנו להמשיך קדימה. הפכנו את תשומת הלב למוטיבציה ואת המוטיבציה לאליפויות. כאן התחיל הסיפור שלנו, ועכשיו זה המקום שבו מתחיל סיפור חדש".
שלט החוצות הראשון של פופייז עם קולין עלה בסוף השבוע האחרון בעיר הולדתו איסט אורנג', ניו ג'רזי, והראה את ספורטאי הקולג' מחקה את הבעתו במם המקורי מלפני 9 שנים.
hometown hero pic.twitter.com/Vi2V4v8Jl7
"פשוט אף פעם לא חשבתי שזה יהיה כל כך גדול", הוא הודה ל-CNN. "חשבתי שאנשים ימשיכו הלאה וישכחו את המם. כשאני מדבר עם אבא שלי, הוא ממש מתרגש כי הוא מעולם לא ציפה לזה (להצלחה) בשבילי".
קולין מקווה לקבל יום אחד ארוחה על שמו בפופייז, בדומה לסלבריטאים אחרים ברשתות מזון מהיר שונות. מלבד הפיכת המם שלו לחלום, הסטודנט לתקשורת מקווה לשחק פוטבול מקצועני ובסופו של דבר להיות אנליסט ספורט.
לגבי האם קולין משתמש במם בעצמו או לא, הוא אמר שהוא מעדיף שלא: "השתמשתי בו פחות מ-10 פעמים, אני לא מעריץ גדול של השימוש בו, כי זה אני - אבל לפעמים אני שולח את זה רק כדי להצחיק".