בזמן שרבים מתלוננים כי תוצאות החיפוש של גוגל הופכות לפחות אמינות ויותר ממוסחרות, בעיקר בתחום ביקורות של מוצרים, החליטה פייסבוק להשיק את Questions, סוג של מנוע חיפוש המבוסס על שאלות ותשובות של חברים.
לפי ההודעה שהתפרסמה בסופ"ש האחרון בבלוג הרשמי של פייסבוק השינוי הגיע אחרי שבחברה הבינו כי חברים הם המקור הכי טוב להמלצות והם יכולים לספק מידע רלוונטי ושימושי, לפעמים אפילו יותר ממומחים בתחום. שאלות בולטות לדוגמא: איפה לאכול ארוחת ערב? איך לקנות מכונית? איזו מוזיקה חדשה שווה בדיקה? ועוד. פייסבוק מאמינים שהחברים שלכם יודעים הכי טוב מה הטעם שלכם, ואתם סומכים עליהם ועל הדעות שלהם.
הגרסה הראשונה והניסיונית של Questions הושקה עוד בקיץ האחרון והופצה בהתחלה למספר מוגבל של משתמשים, מטרתה העיקרית היתה ללמוד את התנהגותם ולהבין את השימושים העיקריים שיהיו לפיצ'ר החדש.
עכשיו השיקו פייסבוק את הגרסה החדשה שהיא מהירה ופשוטה יותר מקודמתה. בגרסה החדשה התווספה האופציה לשאול שאלה אמריקאית עם תשובות מוכנות מראש או פשוט להשאיר את השאלה פתוחה.
בנוסף, עדכון על השימוש בפיצ'ר יופיע גם בפרופיל של המשתמש, בין אם הוא שאל את השאלה ובין אם הוא ענה עליה. כדי שהתשובות יהיו רלוונטיות ואמינות, בהתחלה יופיעו התשובות של החברים, אחריהן התשובות של "החברים של החברים" וכך הלאה.