סקר חדש מגלה שרווקות ורווקים שמשלבים אימוג'י בהודעות הטקסט שלהם מקיימים יותר יחסי מין (או אולי זה ההיפך?), כך לפי המחקר השנתי של מאצ'.קום, אחד מאתרי השידוכים הגדולים בעולם. כדי להגיע למסקנה הזו, ואחרות נוספות שמיד נפרט, האתר הציג מספר שאלות לכ-5600 אמריקאים בגילאי 20-40, מקבוצות אתניות שונות ובעלי הכנסות שונות.
באופן כללי, אימוג'י הקריצה הוא הנפוץ ביותר בקרב גברים ונשים, אבל אם מפצלים את הקבוצה הזו - עולים כל מני הבדלים משעשעים. למשל, גברים מעדיפים להשתמש בסמיילי החרמן, זה עם הלבבות בעיניים, בעוד שנשים מעדיפות את הסמיילי החייכן, חסודות שכמותן. מצד שני, מאצ'.קול טוענים שנשים המשתמשות באימוג'י של נשיקה מגיעות לאורגזמה בקלות רבה יותר.
אימוג'י חתן כלה
"אנשים שמשתמשים באימוג'י רוצים להעניק להודעה שלהם יותר אישיות", אומרת ד"ר הלן פישר, שסייעה בהכנת המחקר, בראיון לטיים. "הטכנולוגיה היום מסכנת את היכולת להעביר רגש, [בניגוד לשיחת טלפון], לא ניתן לשמוע את גוון הקול המשתנה. ולכן, נאלצנו לבנות דרך חדשה להעביר בה רגשות - וזה האימוג'י".
קראו גם: המילה הכי פופולרית ברשת היא בכלל אימוג'י
אבל לא מדובר רק בסקס: גם מי שבעניין של מערכת יחסים רצינית צריך לחפש פרטנרים שאוהבים אימוג'י. "משתמשי האימוג'י לא רק מקיימים יותר יחסי מין, הם יוצאים ליותר דייטים ויש סיכוי גדול יותר שהם ירצו להתחתן", מוסיפה פישר. "62% ממשתמשי האימוג'י רוצים להתחתן לעומת 30% מהאנשים שלעולם לא משתמשים בהם".
אך העובדה שהאימוג'י הם אורחים רצויים בהודעות שלנו לא אומרת שהפסקנו לייחס חשיבות לטקסט. לפי מאצ'.קום, 54% מהנשים הרווקות ו-36% מהגברים עדיין חושבים שאין טרן-אוף גדול יותר מאנשים שכותבים עם שגיאות כתיב או כאלה שיש להם בעיות בתחביר. אכן עולם מורכב ומשוגע.