הקטגוריה של צמידי פעילות היא קטגוריה צומחת. לפי ארגון הבריאות העולמי, חוסר פעילות הוא גורם המאיים על חיי אדם – והפעילות שלנו כבני אדם (לפחות לפי הנתונים מבריטניה), נמצאת בירידה. צמידי פעילות כמו אלה של פיטביט (Fitbit) שכעת מושק בישראל, מודדים קלוריות שנשרפו, צעדים שנצעדו, מדרגות ומרחק – כאשר קביעה של יעדים אמורה לעודד אותנו לפעילות גופנית, כך לפי גארת' ג'ונס, סגן נשיא ומנכ"ל אזור אירופה-אפריקה והמזרח התיכון בפיטביט. עוד הוא ציין כי פיטביט נמצאת בשוק שיש בו יותר ויותר מתחרים. פיט ביט כמותג נותנת לך יותר.
מותג פיטביט יציע בישראל ארבעה מוצרים: ה-One, שהוא מוצר נצמד עם קליפ, ה-Flex צמיד ליד, שניהם יעלו 529 שקלים, ה-Zip שהוא סוג של מדליון ומוצר הבסיס (319 שקלים) וה-Aria – משקל חכם, שיעלה 699 שקלים. הם יופצו ברשת באג, וברשתות גדולות נוספות בתחום הספורט והפארם וגם אצל אחת מהמפעילות הסלולריות.
ה-Flex וה-One, עוקבים אחרי כמות צעדים, מדרגות, מרחק וקלוריות ושינה. ה-Zip עוקב רק אחרי פעילות גופנית. ה-Aria, מודד משקל, BMI ואחוזי שומן בגוף. המוצרים מסתנכרנים אלחוטית ב-Wi-Fi. המלצות וניתוח של הפעילות ניתן כשירות פרמיום, בתשלום, שכרגע משולם בלירה סטרלינג.
המוצרים של פיטביט כוללים אפליקציות וסנכרון עם iOS, אנדרואיד, ווינדוס 8 וזמינים על סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים, וגם דרך הרשת. לטענת אנשי החברה, הצמידים והמנטרים של החברה ידידותיים לשורה ארוכה של אפליקציות כושר ובריאות.
כרגע שפת הממשק תהיה באנגלית, לפי אמיר מודן, מנהל השיווק של באג, עברית תהיה בתוך חודשים גם לאפליקציה וגם לרשת, כולל תשלום בשקלים.