תכונה חדשה שאתם מכירים טוב מאינסטגרם (וגם מפייסבוק, וואטסאפ ובמקור מסנאפצ'ט) הגיעה לטיקטוק – אפשרות של פרסום סטוריז שנעלמים תוך 24 שעות.
הסיפורים של טיקטוק מופיעים כעת כחלק מהפיד "עבורך" (for you). בעת גלילה בפיד, תמונות וסרטונים שעלו כסטוריז מזוהים באמצעות כיתוב "סיפור" (או story) בצבע כחול. אם תיכנסו לפרופיל של היוצרים, תוכלו לראות את הסטורי גם שם. יש לציין, כי כרגע מדובר בפיצ'ר ניסיוני, שעדיין לא להגיע לכל המשתמשים.
איך מפרסמים?
בטיקטוק לחצו על פלוס, ואז על "מהירה" או quick. עכשיו תוכלו לצלם סרטון חדש או להעלות תמונות וסרטונים שכבר צילמתם בטלפון. לאחר הבחירה תופיע לכם אפשרות מצד ימין – "פרסם כסטורי" או "הבא", שזה אומר העלאה רגילה.
- Creating a new story is now done via the ‘+’ button instead of via the side bar
- The new stories create mode is called ‘Quick’
- Multi-part stories are viewed in your FYP by tapping the video
- Stories are highlighted in your FYP with a blue ‘Stories’ tag
2/4 pic.twitter.com/MR5wbXA4Qc
בדיוק כמו סטוריז באינסטגרם ובסנאפצ'ט, תמונות וסרטונים שישותפו בטיקטוק סטוריז ייעלמו אוטומטית לאחר 24 שעות. טיקטוק תאפשר לצפות בכל סטוריז של משתמש שהפרופיל שלו ציבורי, ולא רק כאלה שאתם עוקבים אחריהם.
במקביל גם אינסטגרם שינתה את האפליקציה שלה כדי להתחרות בטיקטוק. הרשת החברתית בבעלות מטא בוחנת כעת אפשרות לעצב מחדש את פיצ'ר הסטוריז שלה ושהגלילה תהפוך להיות אנכית (כמו ברילס ובטיקטוק), וכן להעלות סרטונים ארוכים יותר, עד 60 שניות.
מטיקטוק נמסר בתגובה לשינוי: "אנחנו כל הזמן חושבים על דרכים חדשות להביא ערך לקהילה שלנו ולהעשיר את החוויה בפלטפורמה. כרגע אנחנו בודקים ומתנסים בכלים חדשים שיאפשרו ליוצרי תוכן להביא את הרעיונות היצירתיים שלהם לידי ביטוי בדרכים נוספות".