מכשיר הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי S5, הושק בראשית החודש במדינות רבות בעולם והמשתמשים הראשונים הביעו שביעות רצון מביצועיו. עם זאת, פניות של לקוחות במספר פורומים שונים באינטרנט, מגלות כי חלק מבעלי המכשיר החדש סובלים מבאג קריטי המונע מהם להשתמש במצלמתו.
אותם לקוחות שניסו להפעיל את המצלמה נתקלו בהודעת שגיאה המבשרת להם שהמצלמה לא מצליחה לפעול: "Warning: Camera Failed", לשון הודעת השגיאה. המשתמשים מספרים כי לא הצליחו לפתור את הבעיה לאחר עצירה בכוח של פעולת היישום, ניקוי הקאש, שחזור המכשיר להגדרות היצרן, או אפילו איפוס המכשיר מאופציית ה-Recovery.
"זה קרה בגלקסי S5 שלי בשבוע שעבר, אחרי שהשתמשתי בו רק חמישה ימים", סיפר אחד הלקוחות המאוכזבים בפורום המפתחים XDA. הלקוח סיפר כי הוא חזר עם המכשיר לחנות ממנה קנה אותו ונציג סמסונג ניסה לטפל בבעיה ללא הצלחה. לאחר מספר נסיונות כושלים, קבע הנציג כי מדובר בתקלת חומרה והחליף את המכשיר למכשיר חדש.
מרבית הלקוחות שנתקלו בבעיה הם מנויים של ספק התקשורת הגדול בארה"ב – Verizon Wireless. הספק אף העלה ציוץ לרשת הטוויטר הקורא ללקוחות שנתקלו בבעיה לפנות לחברה.
גם חברת סמסונג מודעת לבעיה ומבקשת מהלקוחות שנתקלו בה לפנות לחברת סמסונג או למפעיל הסלולרי אצלו הם מנויים. נכון לעכשיו לא התקבלו דיווחים על תקלה דומה ממשתמשים בישראל.