קאבי לאמה הוא המשפיען עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק. בחסות הקורונה והעלייה המטאורית של האפליקציה לפני 3 שנים, האיטלקי הצעיר צבר מאות מיליוני עוקבים בזכות סרטונים בהם הוא מסביר דברים פשוטים בלי מילים. כעת לאמה החליט להסביר ל-162 מיליון העוקבים שלו איך לפתור את הסכסוך הישראלי-פלסטיני, על פי הטיקטוקר המפורסם בעולם, ישנה דרך מאוד פשוטה לסיים את המלחמה - לשבת לדבר. כן, קראתם נכון, הסכסוך העתיק ביותר במזרח התיכון ניתן לפתרון אם רק נדבר אחד עם השני, איך ישראל לא חשבה על זה קודם?
בסרטון עצמו נראה קאבי גורר 2 כיסאות ותוך כדי נראות תמונות מתוך המלחמה בעזה, בסופו של דבר, קאבי מעמיד את הכיסאות ליד השולחן, מצביע עליהם (בתנועה האופיינית שלו) והולך. בכיתוב לצד הסרטון רשם קאבי "שבו ודברו" ותייג #NOWAR. למרות הפופולריות של קאבי, הסרטון עצמו נצפה רק 1.1 מיליון פעמים, נכון לכתיבת שורות אלה, ומדובר במספר די נמוך יחסית לחשבון עם הכי הרבה עוקבים בפלטפורמה, אבל כאמור המספרים יכולים עוד לעלות.
גם בארץ לא נשארו אדישים לעצה הגאונית של קאבי, למשל היוצר הישראלי אבי ג'וני עזרי העלה רילס בנושא וענה לקאבי: "תעשו לנו טובה ותפסיקו להגיד לנו שאנחנו צריכים לשבת ולדבר, כבר ישבנו לדבר איתם כמה פעמים ובכל פעם הצעד השני מצא דרך לסרב ולדחות".
כמובן שהתגובות לסרטון של קאבי מלאות בדגלי פלסטין וקריאות לשחרור פלסטין, אבל כמה ישראלים התאמצו כדי להביע את דעתם וכתבו משפטים בסגנון: "איך לא חשבנו על זה קודם", "לא יודע אם לצחוק או לבכות" ו-"איך רואים שאין לו מושג מה קורה פה".
זה לא הסרטון הראשון של קאבי בנושא, ב-15.10 הוא העלה סרטון נוסף ללא סאונד בו הוא מתיישב ושותק במשך דקה שלמה כדקת דומייה לזכר ההרוגים של "המלחמות", קאבי לא דאג להסביר איזה מלחמות או איזה הרוגים הוא מתכוון - אבל הסרטון שלו הגיע למעל 14 מיליון צפיות, כאשר רוב התגובות הן כמובן נגד ישראל. גם פה השתמש קאבי בתיוג #nowar. הסאונד שקאבי העלה שימש מעל ל-300 סרטונים נוספים שבהם המשתמשים גם שתקו במשך דקה, אבל רובם עם דגלי פלסטין או סממנים נוספים מאחוריהם.
גם בזמן מבצע שומר החומות, במאי 2021, העלה קאבי סרטון עם קטעים מהקרבות וכתב "אנחנו רוצים שלום", בסרטון שצבר מעל ל-28 מיליון צפיות.
האשטאג של nowar הפך לאחד מההאשטגים הכי פופולריים בזמן האחרון, מעל ל-4.3 מיליארד סרטונים השתמשו בתיוג הזה, אבל בגלל שהוא כללי כל כך הוא הופך אצל חלק מהיוצרים פשוט לדרך להשיג עוד צפיות.