גאווה ישראלית: רשת המזון המהיר הגדולה בעולם מקדונלד'ס הודיעה היום (שלישי) שהיא תרכוש את חברת הסטארט-אפ הישראלית "דינמיק יילד" שעוסקת בפילוח קהל הצרכנים ומסייעת למשווקים להתאים להם תוכן בפלטפורמות השונות. סכום העסקה מוערך בכ-300 מיליון דולר ומדובר ברכישה השנייה בגודלה של הרשת בעשרים השנה האחרונות.
כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות
"דינמיק יילד" הוקמה ב-2011 על ידי המנכ"ל ליעד אגמון ועמרי מנדלביץ' שמשמש כיום כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה. בין לקוחותיה - שורה של חברות ורשתות גדולות, כמו איקאה ורשת האלקטרוניקה האירופאית מדיה מרקט. עד כה הצליחה החברה הישראלית לגייס 83 מיליון דולר.
בריאיון ל"גלובס" בחודש אוגוסט האחרון סיפר אגמון כי מטרת החברה היא להפוך לפלטפורמה הראשונה בעולם שתאפשר פרסונליזציה בכל נקודות המפגש של החברות עם הלקוח - בקופות, בעמדות שירות עצמי, באינטרנט ובמרכזי השירות הטלפוני.
ממקדונלד'ס נמסר כי היא תשתמש בטכנולוגיה של "דינמיק יילד" בעיקר כדי לאפיין את הלקוחות שמבצעים הזמנות בסניפים מבלי לצאת מהרכב ולהתאים את התפריטים האינטיראקטיביים שהיא מציגה בסניפים ובאתרים לקהל היעד באופן אופטימלי. ההתאמה ללקוח תיעשה בהתאם למשתנים כמו מזג האוויר וטרנדים וכן בהתבסס על מוצרים קודמים שהוא הזמין בעבר.
לאחר הרכישה, "דינמיק יילד" שמעסיקה כיום כ-200 עובדים בתל אביב, ניו יורק ומקומות נוספים בעולם - תמשיך לפעול כחברה עצמאית בעוד שלמקדונלד'ס תהיה בעלות בלעדית על מניותיה.