לקוחות חברת פלאפון חווים ניתוקים בשיחות טלפון גם הבוקר (ג'), יותר מ-24 שעות לאחר תחילתה של התקלה שהתרחשה ברשת.

חברת פלאפון (צילום: חדשות 2)
פלאפון | צילום: חדשות 2

אתמול בשעה 7:20 בבוקר תקלה גרמה לניתוקים של לקוחות מהרשת - הם לא יכלו לבצע שיחות טלפון, לשלוח סמסים או להתחבר לרשת הסלולרית בשביל לגלוש.

התקלה התרחשה, לפי פלאפון, כתוצאה משריפה בארון החשמל של אחד משני המתגים של החברה בקרית אריה שבפתח תקווה. בתחילת היום בפלאפון העבירה לקוחות למתג התקין מבין השניים, ופעלה במהלך היום לתיקון התקלה במתג שבו התרחשה השריפה.

עם זאת, התקלה עדיין לא תוקנה במלואה, נכון לשעות הבוקר של יום שלישי. מנכ"ל פלאפון אמר כי זו תקלה שדורשת פיצוי ללקוחות, אך מהחברה טרם נמסר מה יהיה היקפו של הפיצוי ומתי יינתן.

מפלאפון נמסר בתגובה


חברת פלאפון מעדכנת הבוקר, בהמשך לתקלת הרשת שנגרמה אתמול כתוצאה מהשריפה באחד ממתגי החברה בפתח תקוה, כי בשעות הלילה המתג בפתח תקווה חובר מחדש לחשמל באמצעות גנרטור חיצוני והחלה הפעלת מערכות על גבי האתר. 

תהליך החזרת האתר לפעילות מלאה יארך עוד מספר ימים. במקביל, נמשכות פעולות אופטימיזציה להשבת הרשת לפעילות מלאה במהלך היום, כולל תהליכי סינכרון אתרים, במטרה למנוע ניתוקי שיחות. בשלב זה, יתכן כי חלק מהלקוחות עדיין חווים שיבושים ומהנדסי החברה ממשיכים לטפל בנושא. עדכונים נוספים ייצאו בהמשך.