אמש התפרסם בעמוד הפייסבוק של חנוך דאום סרטון שזוכה בפי רבים לכותרת, "סרטון השוקולד החדש". קטע הווידאו שצולם בפארק מציג אם המתכווחת עם אחרת, לאחר שמשפחתה של זו האחרונה לא מפנה את הנדנדה. מהר מאוד הוויכוח מגיע לשפה צעקנית וקללות. דאום עצמו לא צילם את הסרטון, ואף אינו יודע מי עומד מאחוריו.
"אתה שם לב כמה זמן אתה פה ולא נתת לילדים להתנדנד? זה נראה לך הגיוני? אתה אבא לילדים". לאחר שאשתו מתערבת, האם ממשיכה: "למה את מתערבת? אני פניתי אלייך? דיברתי איתך? בעלך? למי מי זה בעלך? יא מפגר, לא נאה לך תגלגלי מפה. סעי או שאדביק אותך יא בת אלף". בשלב מסויים האם מבחינה באדם נוסף שמצלם אותה, היא מתקרבת אליו, מתחילה לדחוף אותו וצועקת שיוריד את המצלמה.
הסרטון זכה ליותר מאלפיים שיתופים ברשת מהחשבון של דאום בלבד, אלפים עשו לו לייק ורבים הגיבו. אך בניגוד לסרטונים הקודמים (טיסת השוקלד, והתקרית בבית המלון באילת), הפעם הגולשים חלוקים לגבי לגיטימיות הסרטון: "תפסיקו לשפוט ולהתנשא ולצלם אותם בכל זווית אפשרית! החוצפה היא של מי שצילם והעלה את זה", כותבת הגולשת חלי לבנה. הגולש בן פרץ מוסיף: "תגידו כמה חסרי אכפתיות אתם? זה שהיא מתנהגת ככה לא אומר שאתם יכולים להעלות את זה עכשיו לרשת ולבייש את הילדה", "אנשים ממש חוצפנים שמרשים לעצמם לצלם ולעלות לאינטרנט! לכולם יש מעידה, במקום ללכת ולהרגיע את הרוחות אתם מצלמים!", הוסיפה אילנה דטסון.
ביוש (שיימינג) הוא כלי חינוך חברתי שכיח, ואפשר להתווכח על השאלה האם הוא לגיטמי ומה צריכות להיות הגבולות שלו. אך נראה שטיסת השוקולד בעיקר הציתה מגמה חדשה: חיפוש אחר כל ביטוי אלימות, מינורי ככל שיהיה, כדי להפיץ ברשת. המצלמים והמעלים - אך גם המשתפים והמגיבים - מתגייסים למשטרה הווירטאלית, בעוד המניע שלהם לא תמיד ברור: האם המטרה היא תיקון החברה או אולי ההנאה שביצירת זעזוע?