תקלה בשירותי הטלוויזה של חברת הוט השביתה את השידורים בקרב לקוחותיה ברחבי הארץ היום (ה-30.10), החל מהשעה 21:10. פחות מרבע שעה, מרגע הודעת החברה על תקלה בשידור, הציפו מעל 120 לקוחות זועמים את דף הפייסבוק של הוט בתלונות על שידורים שפוסקים ושבים לסירוגין והתלוננו גם על שיבושי בשירותי ה-V.O.D.
בהודעה שמסרה ברשת החברתית ללקוחותיה נכתב כי "קיימת תקלת שידור במספר ערוצים. הבעיה ידועה ומטופלת כעת. אנו עושים את מירב המאמצים בכדי שהשידור יחזור לתקינותו במהירות האפשרית".
הלקוחות, שנתקלו בשיבושים נרחבים דומים, ביום הכיפורים האחרון, דרשו פיצוי הולם והתלוננו על השירות בטענה שאינם זוכים למענה טלפוני. "מגיע לנו פיצוי לפחות על הערוצים בתשלום שאנחנו משלמים בשביל לראות אותם ולא יכולים", כותב טל דניאל קרואיטורו.
הלקוחות התלוננו על מסך מרצד ותקלות שונות בשידור, ומחו על אי יכולתם לצפות בתוכניות הפופולריות המשודרות באותה שעה: "ערוץ 2 ו-10 יודעים שמדינה שלמה לא צופה בתוכנית הפריים שלהם בגללכם?", כותבת שרית כהן.
בעקבות התקלה שידרה זכיינית רשת את פרק "המירוץ למליון" מתחילתו, בניגוד ללוח זמני השידורים המתוכנן.
מרשת נמסר בתגובה:
"צופי רשת נאלצו להתמודד עם תקלה שמנעה מהם צפייה בערוץ 2, תקלה שחלה על חלקים נרחבים ברחבי הארץ. לאור פניות רבות שהגיעו לרשת על ידי צופי 'המירוץ למליון', החליטה רשת, באופן תקדימי, להקרין את הפרק השני של 'המירוץ למליון' מתחילתו, זאת על אף שבחלק נרחב מא הארץ התקלה נמשכה".
מחברת הוט נמסר:
"התקלה הסתיימה והשידורים חזרו לתיקנם. עקב נפילת מתג באחד המוקדים נגרמו שיבושים במשך כשעה ועשרים דקות במספר ערוצי טלויזיה אזורים שונים בארץ. אנו נדאג לפצות את הלקוחות שנפגעו".