שמה של סלקום הפך הבוקר (ד') רשמית ללא רלוונטי, כאשר החברה הכריזה כי התקשורת הסלולרית, על שמה היא נקראת, מצטמצמת לאחת מכמה "רגליים" עליהם תתבסס החברה בעתיד. החל מהיום, תפעל סלקום כקבוצת תקשורת כוללת ותציע את כל סוגי שירותי התקשורת בחשבונית אחת.
באירוע הכריזה החברה על חבילת טריפל חדשה וראשונה מסוגה בישראל – טלוויזיה (Cellcom TV), אינטרנט ביתי (תשתית + ספק) במהירות 40 מגה וטלפון קווי עם שיחות ללא הגבלה. המחיר, בניגוד לשמועות שהופצו בימים האחרונים, הוא 149 שקל בלבד לחודש למשך שנה, ולאחר מכן 169 שקל לחודש. חשוב לציין כי כרגע, מטעמים רגולטוריים, לא יכולה החברה להציע שירות קואדרופל הכולל גם את הסלולר, ולכן כרגע הסלולר נותר שירות עצמאי במחיר נפרד.
יו"ר קבוצת סלקום, עמי אראל, תקף באירוע את הדואופול בזק-הוט, וקרא למחירים שלהם "פרימיטיביים". מנכ"ל החברה, ניר שטרן, הוסיף כי זה "מגוחך" שלמרות המחירים הגבוהים, השירותים שנותנות יס והוט נחות וכמעט כל חלק בחבילה (כגון ממיר מקליט או אפליקציה לצפייה בתכנים מהסלולר) עולה תוספת. לשם המחשה הוא הציג תוצאות סקר שערכה סלקום בין לקוחות הוט, יס וסלקום TV, בו דורג שירות הטלוויזיה של סלקום במקום השני באיכות התוכן (כאשר יס מדורגת גבוה בהרבה מהוט, בניגוד למקובל לחשוב) ובמקום הראשון באיכות הצפייה ובתמורה למחיר.
שטרן הדגיש כי החברה לא רואה בתוצאות הסקר סיבה לנוח והיא ממשיכה לשפר את שירות הטלוויזיה: ב-4 החודשים מאז ההשקה נוספו לדבריו 100 סרטים חדשים, כמות הסדרות הוכפלה והועלו 600 פרקי תוכניות ילדים, שהביאו את סך כמות התכנים לילדים בשירות ליותר מ-4,000 שעות.
מסקרים אחרים שערכה החברה הציג שטרן נתונים שמצביעים כי לקוחות שירות הטלוויזיה נהנים מהחלקים השונים בו: 52% מהם צופים במוצר מהסמארטפון והטאבלט, 33% משתמשים ביכולות הסטרימר של הממיר, 42% חיברו חשבון פייסבוק וממליצים לחברים על תכנים, 63% צופים בתכנים מהאינטרנט (יוטיוב וכו') ו-69% מאזינים למוסיקה. כן, בטלוויזיה.
בעתיד, הבטיח שטרן להמשיך להגדיל את היצע התכנים בשירות הטלוויזיה, תוך הוספת ערוצים חיים – אחד החסרונות הבולטים בשירות, שנכון להיות מציע רק את ערוצי עידן+ החינמיים ממילא ומאגר VOD ותכנים שניתן לצפות בהם חינם מכל מכשיר המחובר לרשת.
אראל הבהיר כי החברה רואה בטלוויזיה את אחת ה"רגליים" שלה, יחד עם שירותי התקשורת הקוויים וכמובן שירות התקשורת הסלולרי: "אני לא קורה לזה מהפכה. מה שאנחנו מכריזים עליו היום הוא מנוע צמיחה חדש לסלקום". הוא ציין כי המצב בשוק הסלולר הישראלי, אותו כינה "אחד הקשים בעולם", מידרדר מרבעון לרבעון ומאלץ את החברות למצוא מנועי צמיחה חדשים. "סלקום מתמודדת בתחום (הסלולר) בהצלחה רבה. אנחנו החברה הגדולה ביותר, עם 2.9 מיליון לקוחות. אבל אי אפשר להוביל על בסיס תוכנית מגננה. חברה צריכה שתהיה לה מדיניות צמיחה". בשוק התקשורת הביתית, הוא ציין, יש כרגע מחסור בתחרוות ופוטנציאל לרווחים גבוהים.