"אתגר דלי המים" שכבש את הרשת לא מרפה ממנה, ובכירי עולם הטכנולוגיה נרתמים ללא היסוס לקמפיין למודעות למחלת ניוון שרירים (ALS). באמצע השבוע שעבר השתתפו באתגר מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, ומנכ"ל טוויטר, דיק קוסטולו - והטרנד ממשיך להתפשט.

ביל גייטס:

 

סטיב באלמר:

 

במהלך סוף השבוע הצטלמו לאתגר מנכ"לי מיקרוסופט הקודמים, ביל גייטס וסטיב באלמר. גייטס תלה דלי על מתקן מיוחד אותו הפעיל בעזרת חבל, בעוד באלמר הסתפק בסיר קטן מלא מים וקרח. מנכ"ל נוסף שבנה מתקן מיוחד לצורך העניין הוא זה של חברת המכוניות החשמליות טסלה ומיזם תעבורת החלל SpaceX, אילון מאסק, שחמשת ילדיו שפכו עליו את המים והקרח במשיכה בחוטים.

אילון מאסק:

 

מנכ"לים טכנולוגיים נוספים שהשתתפו באתגר בסוף השבוע והעדיפו לעשות זאת בנוכחות עובדיהם, כדי להעצים את האפקט, הם טים קוק מאפל, סרגיי ברין ולארי פייג' מגוגל וג'ף בזוס מאמזון.

טים קוק:

 

סרגיי ברין ולארי פייג':

 

ג'ף בזוס:

 

גם לישראל הגיע האתגר. אתמול (שבת) ערך היזם הסדרתי ינקי מרגלית אירוע התרמה בקרב קהילת ההיי-טקיסטים והיזמים הישראלית. כמה עשרות באו להירטב, ותרמו כ-13,000 שקל שהוקדשו למציאת תרופה למחלת ה-ALS. גם עורך NEXTER, דרור גלוברמן, היה בין הנרטבים.