שני רק לכריסטיאנו רונלדו: דה רוק חצה בסוף השבוע האחרון את רף 200 מיליון העוקבים באינסטגרם. השחקן בן ה-48 חגג את ציון הדרך בסטורי מיוחד שפרסם ברשת החברתית, בו הוא ענד עניבת פפיון ומרים שוט של טקילת טרמנה (Teremana), מותג אלכוהול שאותו ייסד והשיק בחודש מרץ האחרון.
השיא החדש מגיע בשבוע שבו דה רוק הביע את תמיכתו במועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית, ג'ו ביידן, ובסגניתו המיועדת קאמלה האריס. "תמיד תאמרו את האמת שלכם, ותשתדלו כמיטב יכולתכם לדבר בכבוד, בחמלה ובאמפתיה. גם כששיחות נעשות לא נעימות, כל עוד אתם ניגשים אליהן עם כבוד ועם אכפתיות, הדברים מתבהרים ואתם מתקדמים", אמר המתאבק לשעבר לעוקביו. "כתוצאה מכך שאמרתי את האמת שלי, עברתי את רף 200 מיליון העוקבים באינסטגרם ויותר מ-300 מיליון עוקבים בכל הפלטפורמות, ובכך הפכתי באופן רשמי לראשון במספר העוקבים בארצות הברית, ולגבר האמריקאי עם הכי הרבה עוקבים בעולם כולו. וחשוב מכל, האבא מספר אחת בבית. אוהב אתכם, חבר'ה".
הקידומת אמנם חדשה, אך דה רוק נמצא כבר במשך זמן רב במקום השלישי בדירוג העוקבים באינסטגרם; במקום הראשון נמצא כריסטיאנו רונלדו עם 239 מיליון עוקבים, ובמקום השני אריאנה גרנדה עם 203 מיליון עוקבים.
ולמרות שהוא מסתפק במקום השלישי, דוויין ג'ונסון הוא הכוכב הרווחי ביותר באינסטגרם, עם לא פחות ממיליון דולר עבור כל פוסט. זאת, לפי דו"ח חברת Hopper, שמתמחה בפרסום ברשת החברתית.