גוגל הכריזה על שורת חידושים לשירות המפות שלה בתקופת החגים האמריקאית, שמטרתם להפוך את חווית הקניות לנוחה יותר. מדובר בתכונות חדשות שעד כה היו זמינות באזורים מוגבלים כחלק מפיילוט, וכעת איסוף באמצעות גוגל מפס זמין ביותר מ-2,000 חנויות בארה"ב.
המשמעות היא שכאשר קונים בארה"ב דרך אתר של חנות, משתמשים יוכלו לעקוב אחרי ההזמנה שלהם דרך המפות, לשתף את זמן ההגעה שלהם עם החנות ולהודיע לה ברגע שהגיעו למקום. לפי גוגל, אנשים שמשתמשים בפונקציית האיסוף (pickup) עם המפות "מחכים בדרך כלל פחות מחמש דקות להזמנה שלהם".
עוד חידוש שיתווסף למפות הוא מדד שיראה כמה המקום עמוס - Area Busyness, שזהה לגרף הקיים היום בתוצאות חיפוש של גוגל עבור מסעדות, עסקים ואטרקציות פופולריות. בעזרת Area Busyness תוכלו לבדוק כמה אנשים נמצאים בשכונה מסוימת, כמו גם את המסעדות, החנויות ומקומות הבילוי שנמצאים בה. הפונקציה תהיה זמינה בעולם באנדרואיד ו-iOS.
בארה"ב, גוגל רוצה לעזור לסועדים בעלי תקציב מוגבל לחדד את תוצאות החיפוש של מסעדות, ולהראות כמה עולה ארוחה ממוצעת בכל מסעדה, בכפוף למספר האנשים שסועדים. את המחירים הממוצעים יוסיפו הגולשים, בדומה לדירוג כוכבים של אטרקציות, ותוכלו בלחיצה לראות כמה אנשים הוסיפו את טווח המחירים ביחס למסעדה שבה אתם מעוניינים.
המשתמשים יוכלו להוסיף משוב בנוגע לסכום ששילמו במסעדה (האם הוא היה הוגן ביחס לשירות ולטעם, למשל), וגוגל גם תקל על הוספת מידע נוסף כמו האם יש מקומות ישיבה בחוץ, משלוחים ועוד בביקורות על המקומות.
לבסוף, החברה מביאה את הכרטיסייה Directory לאנדרואיד ו-iOS עבור כל שדות התעופה, הקניונים ותחנות התחבורה בכל העולם. בעבר זה היה זמין באופן סלקטיבי בסעיף מידע נוסף של קניונים או קניונים ספציפיים. כעת גוגל מכריזה כי תוכלו לקבל מידע מפורט על סוגי החנויות בקניון, מגרשי החנייה, טרקלינים בחברות תעופה, חנויות צעצועים או חנויות בגדים ולראות רשימה של חנויות בכל קטגוריה. תוכלו גם לראות שעות פתיחה, דירוג כוכבים של החנויות ואת הקומה שבה הן נמצאות.