המבצע שהשיקה אתמול (ד'), חברת הוט מובייל למסלול סלולר ללא הגבלה ב-49 שקל למשך חצי שנה, בהמשך למבצע דומה שהשיקה גולן טלקום, מכה הדים בענף ומציף תלונות בקרב לקוחות ותיקים.
סוגיית המחיר שמשלמים לקוחות נאמנים, בכל הענפים, מטרידה לא מעט צרכנים, שמצפים כי כתודה על נאמנותם לחברה כל מבצע או תעריף אטרקטיבי יוצע גם להם; אלא שבמציאות המצב הפוך, כאשר לקוחות ותיקים בדרך-כלל ישלמו יותר.
הסרת ההתחייבות ממרבית ההתקשרויות מול החברות מאפשרת ללקוחות לנדוד ולממש מבצעים אצל מתחרים. בזק למשל משיקה מעת לעת מבצעים אך לא לקוחות ותיקים, והוט, שמאפשרת ללקוחות ותיקים לממש מבצעים בתחום הטלוויזיה, דווקא לא מאפשרת זאת בתחום הסלולר.
בתלונה שהגיעה ל"גלובס" מלין לקוח ותיק של הוט מובייל: "התאכזבתי מאד מהמבצע החדש משום שהוא מפלה אותי. כלקוח שנתן בהם אמון והצטרף במחיר של 89 שקל לחודש, עכשיו המבצעים החדשים חסומים לי. האם אני צריך לעזוב כדי לקבל את המחיר הזה?".