ת', תושבת עכו, הייתה במשך שנים רבות לקוחה של סלקום אשר סיפקה לה שירותי אינטרנט. לפני כשמונה חודשים החליטה לבחון אפשרות לעבור לבזק בינלאומי המתחרה. יומיים לאחר השיחה עם מוקד השירות של החברה נותק האינטרנט בביתה ללא ידיעתה. בית המשפט קבע כי היא תפוצה ב-2,800 שקלים. "בטרם הסתיימה השיחה ביקשתי שלא לקדם את העסקה עם נציגת השירות, כלומר לא לעבור לבזק בינלאומי", טענה ת'.
לדבריה של ת', לאחר שגילתה כי נותקה ללא ידיעתה על ידיד בזק בינלאומי, היא התקשרה לסלקום ונאמר לה כי היא תחובר שוב בעוד כארבעה ימים. במקביל, שליח של בזק בינלאומי הגיעה לביתה עם ראוטר למרות שלא חתמה על שום עסקה עם החברה.
ת' פנתה לנציגת שירות הלקוחות של בזק בינלאומי שהודתה בפניה שמדובר במקרה מצער שלא היה צריך לקרות והציע לה פיצוי של 30 שקלים בלבד, אך היא סירבה לקבל אותו. למרות זאת, החברה הפקידה באופן חד צדדי את הכסף בחשבון הבנק שלה.
ת' לא ויתרה והגישה תביעה נגד החברה לבית המשפט לתביעות קטנות בעכו, ודרשה פיצוי על סך 10,000 שקלים. בזק בינלאומי הגישה כתב הגנה במסגרתו ביקשה לדחות את התביעה שכן התובעת הייתה מנותקת יום עסקים אחד בלבד מסלקום.
"לא כל טעות אנוש מצדיקה תביעה. זה אבסורד", טענה החברה. עוד הוסיפו כי הטעות שנגרמה ל-ת' לא הסבה לה כל נזק וכי היא יכולה הייתה לגלוש בטלפון הסלולרי שלה ועגמת נפש שנגרמה לה הייתה שולית ביותר.
"זה קרה בחג הפסח ונשארנו בבית בלי שרותי אינטרנט וטלוויזיה. נגרמה לי ולמשפחתי עוגמת נפש רבה. באו אלינו אורחים רבים ולא יכולנו לצפות בטלוויזיה", סיפרה ת' בכתב התביעה.
השופטת זהבה (קאודרנס) בנר שדנה בתביעה חשבה אחרת והדגישה בפסק הדין כי החברה ניתקה את ת' משירותי האינטרנט של סלקום שלא כדין ועליה לפצות אותה בסכום של 2,800 שקל. השופטת ציינה, כי לתובעת נגרמה עוגמת נפש וכי בין ת' לבין החברה לא נחתם שום הסכם ולכן לא היה צריך לנתק אותה.