בימים האחרונים מוקד הלקוחות של וולט הוצף בפניות של משתמשים שביקשו לדעת כמה כסף הוציאו עד היום באפליקציה. מדובר באתגר רשת שהחל עומרי דובוסק שעלה בתחילה בקבוצת הפייסבוק secret tel aviv, ולאחר מכן בסטטוסים מצייצים. הוא עצמו הוציא יותר מ-89 אלף שקל בשירות המשלוחים המהיר.
הרשתות החברתיות הוצפו בצילומי מסך מתוך שירות הלקוחות, ורבים שיתפו ששילמו כבר עשרות ואף מאות אלפי שקלים. כרגע נראה כי "המובילה" בתחרות היא בחורה בשם ספיר אביסר, ששילמה 318,257 שקל לוולט עד היום. האתגר זכה גם לביקורת, למשל מצד מישהי שכתבה: "גרמת לי להודות לאל שאני גרה בישוב מרוחק בלי אוכל מהיר ומשלוחים ולא מבזבזת את כספי על אוכל שגם ככה בטח הוכן במטבח לא סטרילי בלשון המעטה". גולש נוסף ביקר את הישראלים שמתלוננים שאין להם כסף אך מוציאים אותו על וולט, אילת, מלונות וכו'.
כעת, נראה כי בעקבות העומס, וולט שינו את הדרך שבה אפשר לברר את הנושא מול צ'אט שירות הלקוחות. אתמול היה אפשר לבחור בצ'אט "שאלות נוספות" ולאחר מכן לבחור - "יש לי שאלה בנוגע לחשבון שלי". אז אפשר היה להגיע לנציג ולשאול אותו.
כעת כשלוחצים על "שאלות נוספות", אין אופציה לבחור ב-"יש לי שאלה בנוגע לחשבון שלי", אלא רק אפשרויות אחרות כמו "הצטרפות בית עסק", "שינוי הפרטים בחשבון" ועוד.
יחד עם זאת, בוולט הבהירו כי לא חסמו את האפשרות לברר את הסוגיה, וכי ניתן לעשות זאת דרך לחיצה על נושאים אחרים כמו "בירור חשבוניות", "עדכון פרטים בחשבון", וכשהנציג פונה אליכם - לשאול אותו ישירות.