לא כתום, לא כחול וירוק. טורקיז, זה הצבע שבחרה פרטנר ללוגו החדש שלה. באירוע שנערך הבוקר בתל אביב הציגה החברה את הלוגו החדש ונפרדה מהמותג אורנג', שליווה אותה 17 שנה.
באירוע הכריזו ראשי החברה כי עם שינוי השם יבוא שינוי באופי השירות, והחברה תהפוך מספקית סלולר ל"קבוצת תקשורת" שמנסה לספק את כל הצרכים בתחום - משירות טלפון ביתי על תשתית בזק ועד שירות טלוויזיה שטרם ברור מה יהיה בו. סיסמת החברה תהיה "יש לי פרטנר לחיים מחוברים".
כצעד ראשון בכיוון הציג יובל קינן, המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, את Partner #Home, שירות אינטרנט ביתי חדש חופשי מכבלים. מי שיירשם לשירות יקבל נתב של חברת וואווי המתחבר לרשת החשמל בלבד, ללא חיבור לשקע הטלפון או הכבלים בבית, ובעזרת כרטיס סים מגשר בין כל המכשירים הביתיים לתשתית רשת דור 4 הסלולרית של פרטנר. מהירות הגלישה על תשתית אורנג' היא עד 30 מגה, בהנחה שבבית יש קליטה סלולרית מיטבית ואין עומס על הרשת הסלולרית באזור. הגלישה מוגבלת ל-60 גיגה-בייט בחודש שבסיומם תואט הגלישה. מחיר השירות 90 שקל לחודש כולל השכרת הנתב, ובעתיד יסופק השירות עם נתב בעל סוללות שנשאר מחובר גם בעת הפסקת חשמל.
נציין כי ב-2009 השיקה סלקום שירות דומה, אלא שמהירות הגלישה בסלולר לפני 7 שנים היתה איטית מכדי להספיק למחשבים בבית והשירות לא הצליח להמריא. עתה, בדור הרביעי, ייתכן שיש לשירות כזה מקום, אך ייקח זמן עד שניתן יהיה לענות על התהייה הזו בוודאת.
שירות נוסף של החברה שנועד להציג אפשרות חיבור הוא חבילת גלישה משפחתית משותפת בנפח 10 גיגה-בייט. המטרה היא לאפשר למשפחות חלופה לחבילה עצמאית לכל מנוי בנפרד, כשבדרך כלל הילדים עוברים את נפח הגלישה שלהם וההורים לעולם לא מנצלים את שלהם. מחיר החבילה המשפחתית 14.90 שקל לחודש.
כחלק מחגיגת ההשקה של המותג החדש הכריזה פרטנר על מתנה ללקוחות בדמות תוספת של 2 גיגה-בייט לחבילת הגלישה החודשית בתוכניות "ללא הגבלה" בכל חודש עד להודעה חדשה. לקבלת ההטבה יש להיכנס לאתר.
סרטון אירוע ההשקה:
פספסתם? צפו בשידור השקת המותג החדש שלנו. ולמקרה שלא התעדכנתם - נעים מאוד, אנחנו פרטנר
Posted by Partner on Tuesday, February 16, 2016
מנכ"ל קבוצת פרטנר, איציק בנבנישתי, התגאה באירוע ב"נכסים הבולטים שלנו, שהם הרשת המהירה בישראל והשירות האיכותי בישראל". הוא הוסיף כי "פרטנר שמה לעצמה למטרה להיות הגורם המקשר בין הלקוחות לעולם הדיגיטלי ולחיים המחוברים, באמצעות מכלול פתרונות שמותאמים לעידן החדש שאנו חיים בו".
עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק ומנועי הצמיחה של קבוצת פרטנר, הסבירה את עיצוב הלוגו החדש, המורכב מקווים פשוטים שנעים ומתחברים לציורים שונים באתר ובפרסומות החדשות: "בנינו מותג עדכני ודינמי, שמתאים לעידן הדיגיטלי שבו אנחנו חיים. השפה המותגית מבוססת על ערכים של תנועה, פשטות וגמישות - כפי שנדרש במערכות היחסים עם הלקוחות שלנו".