הסמל של גוגל הוא כנראה הדבר המוכר ביותר ברשת, והשינוי שלו אתמול צפוי להיצרב במוחותינו לא פחות מהר מכפי שנצרבו בהם השינויים הקודמים - והיו כמה כאלה לאורך 17 השנים האחרונות. לכבוד השינוי מציגה גוגל את ההיסטוריה של החברה דרך גלגולי הסמל שלה, ולמרות הנטייה לציניות, אי אפשר להכחיש שהתהליך מרתק.
הלוגו הראשון ששימש את סרגיי ברין ולארי פייג' בעת הצגת גוגל כפרויקט הגמר שלהם באוניברסיטת סטנפורד ב-1998 נראה מצועצע, עם אותיות צבעוניות בעלות אפקטים של תלת-ממד וצלליות.
זמן קצר לאחר מכן, בספטמבר 1998, נפתח גוגל לציבור ונוספה ללוגו התווית "ביטא".
במאי 1999 הפך הלוגו לרציני מעט יותר, עם גופן פחות מצועצע ובלי סימן הקריאה שהיה מזוהה יותר מדי עם המתחרה יאהו (!).
במשך 11 שנים שמרה גוגל על אותו לוגו, אם כי אפי שניתן לראות בסרטון למעלה הוסיפה לו שמות מדינות ושירותים שונים, עד שבמאי 2010 התבגר הלוגו פעם נוספת וויתר על הצלליות.
בספטמבר 2013 נפרדנו גם מאפקט האותיות התלת-ממדיות לטובת לוגו "שטוח".
ואתמול, לראשונה זה 16 שנה, השתנה גופן האותיות לכזה בעל עובי אחיד, שנראה טוב וקריא יותר - במיוחד על מסכי הסמארטפונים הקטנים.