טינדר עובדת על מנוי יקר במיוחד, שנראה מכוון במפורש למי שיש כסף ורוצה להחליק ימינה על אנשים אחרים שמוכנים לשלם. החברה עדיין נמצאת בשלב פיתוח וייתכן שהאפשרות הזאת לא תצא לפועל.
האתר Fast Company מצטט את מנהל המוצר הראשי של טינדר, מארק ואן ריסוויק, שמאשר שהם עדיין בוחנים את המנוי של 500 דולר לחודש בשם "Tinder Vault". מנוי כזה יגרום להם להכיר את מאגר האנשים שמוכנים גם לשלם. התכונה עדיין בשלבים מוקדמים והחברה משאירה לעצמה מקום לשנות את השם, המחיר או כל היבט אחר.
"אני תמיד אומר, 'אני רוצה את זה אתמול'. וכמובן, הדברים האלה לא עובדים כך", אומר ואן ריסוויק. "אנחנו עדיין במצב למידה". חלק מהתהליך הוא להבין איך משהו שיכול לעלות 6,000 דולר לשנה מוסיף ערך לאקוסיסטם של טינדר. זה לא יכול להרוס את החוויה עבור המשתמשים החינמיים של טינדר, המהווים את הרוב המכריע של המשתמשים הכוללים. וזה צריך להיות מספיק משפיע בשביל מי שמוכן לשלם את התשלום הנוסף.
החברה נמצאת בתקופה של שינויים מאז שהשתלט ברנרד קים על חברת מאץ' במאי האחרון, ולאחר מכן כמנכ"ל זמני של טינדר באוגוסט. ענקית ההיכרויות פרסמה את הירידה הרבעונית הראשונה אי פעם במהלך הרבעון הרביעי של 2022, כאשר קים האשים בחלק מזה את "הביצוע החלש מהצפוי של המוצר" של טינדר. קים אמר במהלך שיחת הרווחים בפברואר שהעניינים התהפכו, ולטינדר יש כעת התמקדות חזקה במומנטום המוצר.
המנוי המסתמן משתלב כחלק מהריענון של המותג. "אנחנו באמת בוחנים מגוון רחב של שירותים עם ערך מוסף לטינדר", אומר ואן ריסוויק. ההנהלה הושפעה מהמסקנות שנלמדו מהרכישה ביולי 2022 של The League, אפליקציית היכרויות בלעדית שעולה עד 1,000 דולר לשבוע. זה הוכיח לטינדר שיש כאלה שמחפשים מאצ'ים וחוויות איכותיות ומוכנים להוציא הון לא קטן על כך.
המנוי החדש יהיה שיפור של הטכנולוגיה של טינדר, ולא שינוי כיוון כמו בניית שדכנים אנושיים. ואן ריסוויק סירב להגיב על התכונות המדויקות של המנוי בהשוואה להצעות הפרימיום האחרות והפחות יקרות שלה. נכון לעכשיו, משתמשים יכולים לשלם עבור תוספות כמו הצגת הפרופיל שלהם, החלקות בלתי מוגבלות ולייקים עם עדיפות, כלומר כאשר הלייקים של חבר משלם צפויים להיראות לפני מי שלא משלם.
בפברואר, משתמש רדיט בשם SmithMano פרסם צילומי מסך של מה שנראה כמבצע של טינדר עבור "Tinder VAULT". משתמשים שמשלמים 500 דולר לחודש או 5,000 דולר לשנה מקבלים "סטטוס מיוחד" ו"כרטיס עדיפות" שכנראה מרמז על קידום הפרופיל אפילו יותר מאשר שאר סוגי המנויים של טינדר. מלבד עדיפות בצפייה בפרופיל, השירותים המוצעים כוללים "שירות קונסיירז' מותאם אישית" שיפעל כמעין שירות יעוץ של אמן פיק-אפ 24/7. יש גם הטבת "דרכון פרימיום" שתעניק למשתמשים גישה ל"חברים הפעילים והמשפיעים ביותר שלו".
Tinder’s new $500/month “Vault” membership
by u/SmithMano in Tinder
הבדיקות על המנוי החדש מגיעות בתקופה כלכלית קשה אך זה לא מדאיג את ההנהלה. ואן ריסוויק אומר שמשתמשי The League לא עזבו את האפליקציה, מה שמלמד שתחום ההיכרויות לא נפגע גם בתנאי הכלכלה הנוכחיים. אבל טינדר גם בוחנת היצע מנויים שבועי לטינדר פלוס עבור אנשים שאולי לא ירצו להוציא את הכספים במשך חודש או שנה שלמה קדימה.