את הדייט הזה אמיר פלזנטס, בן 30 מניו-ג'רזי, לא ישכח בחיים: לאחר שהגיע לפגישה בניו-יורק עםפ בחורה אטרקטיבית שהכיר בטינדר, הוא גילה שהוא לא היחיד שמחכה לה.
האירוע המביך למדי קרה ביום ראשון האחרון, ופלזנטס סיפר עליו בסדרת ציוצים בטוויטר שהפכה לוויראלית ועוררה סערה, כמו גם בראיון לניו-יורק טיימס.
הוא סיפר שנתקל בנטשה אפונטה בעת שיטוט בטינדר לפני כחודשיים. לאחר ששניהם החליקו ימינה הם צ'וטטו במשך כשעה, ואז היא נתנה לו את מספר הטלפון שלה. אחרי התכתבות קצרה התנצלה וטענה שהיא עובדת על מצגת גדולה בעבודה, והבטיחה לחזור אליו "תוך שבוע-שבועיים" ולקבוע פגישה.
פלזנטס חשב שהיא בטח מחפשת תירוץ להיעלם לו, ואמר לה שלא ייפגע. אחרי שבועיים הוא נזכר בה וחיפש את השיחה בטינדר - אבל היא נעלמה. הוא חשב שהיא כנראה חסמה אותו או משהו - אבל אז, בשבת האחרונה, היא הודיעה לו פתאום שמכר שלה מתקלט ביוניון-סקוור בניו-יורק ביום ראשון בשעה 6 בערב והזמינה אותו להיפגש שם ליד הבמה ולצאת אחרי ההופעה.
בבוקר הוא חיפש אותה באינסטגרם וראה שכתוב שם שהיא זמרת, שחקנית ודוגמנית. הוא התחיל לחשוד, אבל החליט ללכת על זה בכל זאת.
מעט אחרי 6 הוא הגיע ליוניון סקוור וראה דיג'יי על במה, מצלמות ובין 150 ל-200 גברים מסביב. נטשה כתבה לו שהיא מאחרת - ולאחר כמה דקות הגיעה מלווה בשני שומרי ראש והלכה אל מאחורי הקלעים. כאן הוא כבר חשד, אבל המתין שתצא.
כשהדיג'יי סיים - עלתה נטשה על הבמה והכריזה "תודה שבאתם. אני בטוחה שאתם תוהים מה קורה פה". אז היא הסבירה שהזמינה את כל הגברים בקהל לדייט דרך טינדר, ונשאה את מה שהוא הגדיר "נאום משחקי הרעב", בו פירטה מה יצטרכו לעשות כדי לצאת איתה.
בנקודה זו הוא הלך הביתה, אך סיפר שאחרים נשארו שם לבצע את המשימות שהטילה עליהם. בסרטון שהעלה הדיג'יי, ניק מומני (החל מ-38:30), אפשר לראות כמעט את כל האירוע.
כמו שניתן לראות, תחילה היא ביקשה מגברים שנמצאים במערכת יחסים וגברים שלא מרגישים בנוח להיות מצולמים לעזוב, ואז התחיל שלב ה"הדחות": היא פסלה גברים שתומכים בטראמפ, גברים שאוהבים פורטוריקניות, תיירים וזרים, גברים בשם ג'ימי, גברים שנזרקו על ידי בנות זוגם הקודמות, גברים שלא מחפשים מערכת יחסים רצינית, גברים שגובהם פחות מ-1.78 מטר, גברים עם כרס, מזוקנים, קירחים, אלכוהוליסטים ומעשנים. לבסוף הגיע שלב המבחנים, שכלל שכיבות סמיכה, תחרות ריצה ודקה לכל גבר להסביר למה הוא רוצה אותה.
תחרות שכיבות הסמיכה, כפי ששיתף דייויד פיפ באינסטגרם:
הטיימס ניסה לברר מי עומד מאחורי מה שברור למדי שהוא ניסוי חברתי כחלק מקמפיין ויראלי כלשהו. הדיג'יי, ניק AM, הזכיר בסוף הסרטון שהעלה את השם Ten Thousand Hours - סוכנות פרסום המתמחה באירועים שיווקיים. לעיתון הוא אמר שהוא חתום על חוזה שמונע ממנו לדבר, אך הפנה את הכתב לרוב בליס, יוצר סרטונים ויראליים שחלקם הגיעו לעשרות מיליוני צפיות. בליס הבטיח שביום חמישי ייצא הסרטון שצולם במקום ויסביר הכל. בינתיים, נטשה עצמה נאלצה להסתיר את חשבון האינסטגרם שלה בעקבות גל תגובות שטנה.