סטודנטים המתנדבים בארגון StandWithUs הפיקו סרטון אינטראקטיבי במטרה לעזור למדינת ישראל במאמצי המיתוג שלה בעולם. בסרטון מוצג תייר זר המגיע לישראל ומיד עם נחיתתו נשאלים הצופים בסרטון שאלה - לאן הם היו בוחרים ללכת, הקלקה על הבחירה שולחת את התייר אל אותה החוויה שהם יצרו עבורו. כך למעשה הוא מסתובב בין אתרים שונים בארץ, פוגש ישראלים רבים ובחלק מהתסרטים אף מתאהב בבחורה מקומית.
מבארים בתל אביב, מסיבות רחוב בירושלים ועד לפעילות אקסטרים בצפון הארץ - מסעו של התייר בישראל נקבע בהתאם לבחירת הצופה בזמן אמיתי. הסרטון פותח באמצעות הטכנלוגיה של חברת Interlude הישראלית, המאפשרת לצופה לנווט את העלילה של הסרטון ולבחור במספר הזדמנויות את כיוון ההתפתחותה.
קבוצת הסטודנטים מדגישה כי האתר בו יוצג הקליפ פותח על ידי חברת ישראלית נוספת - WIX, שמשרדיה גם כן מוצגים בסרטון. אינטרלוד של היזמים ינוי בלוך וברק פלדמן, נרתמה אף היא להפקת הקליפ. הסרטון מתורגם ל-8 שפות, אומץ על ידי משרד החוץ והתיירות, ויופץ בכל הנציגויות של ישראל בעולם.
פורסם במקור ב-Themarker