זה לא סוד שליידי גאגא מנצלת את הבמה הדיגיטלית כדי לתקשר עם המעריצים שלה וגם כדי לשווק את עצמה, והיא אפילו די טובה בזה.
יש לה יותר מ- 10 מיליון עוקבים בטוויטר, מה שהופך אותה לאדם הכי פופולרי בהיסטוריה של רשת המיקרו-בלוגינג, היא חתמה על עסקה בלעדית עם חברת זינגה, יצרנית פארמוויל, שם השיקה מספר שירים חדשים ועכשיו היא גם משתתפת בפרסומת החדשה של הדפדפן גוגל כרום.
סרטון הפרסומת שיצא השבוע נועד לקדם את הסינגל החדש של גאגא Edge of Glory, גוגל מצידם, מפרסמים את הדפדפן שלהם ועוד מגוון שירותי רשת שהם מציעים.
הפרויקט צולם בניו יורק בתחילת חודש מאי, המעריצים של הגאגא קיבלו הודעה על הכנת הקליפ מבעוד מועד והתבקשו להעלות ליוטיוב סרטונים שבהם הם שרים, רוקדים ומנגנים את השיר. ליצירתיים שביניהם הובטח כי הם יזכו להופיע בפרסומת המדוברת. בתוך שעות ספורות עלו לרשת מאות סרטונים כשה"מפלצות הקטנות", כך גאגא מכנה את מעריציה, מקווים להיבחר לקליפ, חלקם גם נבחרו. צפו:
>> הידעתם?! חלק מהדמויות הסקסיות במשחקי המחשב הן קטינות. זה חוקי?