הסופרבול שהתקיים אמש (א'), היה כר פורה לפרסומות גדולות ויקרות, זה לא חדש. מה שחדש הוא אחד השחקנים הגדולים שהתגלו בזמן הפרסומות של הרבע הרביעי - סמסונג. החברה הקוריאנית קנתה זמן שידור של לא פחות מ-15 מיליון דולר, אחד הסכומים הגבוהים ביותר ששולמו עבור זמן שידור בארצות הברית, וזאת בשביל להציג לציבור האמריקאי את מה שהם מכנים "הדבר הגדול הבא". הם מתכוונים לכל סדרת המכשירים תחת המותג "גלקסי", גם הטלפון וגם הטאבלט.
בפרסומת, שאורכה שתי דקות (נצח במושגים אמריקאים) מופיעים השחקנים סת' רוגן ופול ראד וגם הופעת אורח אחת נוספת שיאהבו אוהדי הספורט. את הפרסומת ביים ג'ון פאבראו, מי שאחראי לשני סרטי איירון מן ואחד הבמאים העסוקים והמבוקשים בהוליווד, כך שגם בצד של ההפקה נראה שבסמסונג לא חסכו יותר מידי כסף.
הפרסומת עצמה היא פארודיה לפרסומות מנופחות וגדולות, שנראת כמו מערכון של רוגן וראד עם כמה הופעות אורח של מוצרי סמסונג. גם לא חדשני במיוחד, אבל בהחלט אפקטיבי. ציון לשבח לאמירה של רוגן - אי אפשר להכין סרטון ויראלי. אף אחד מעולם לא הכין סירטון ויראלי. אתה מצלם סירטון ומקווה שהוא יהפוך לוויראלי. מפרסמים - נא לחרוט זאת על ידכם.
גירסת שתי הדקות של הפרסומת, כפי ששודרה בסופרבול:
גירסת ה-4 דקות המומלצת הרבה יותר:
ועוד בנושאי הסופרבול - במהלך הסופרבול נספרו אתמול 8 הפניות של מפרסמים לחשבון הפייסבוק של המפרסם. לעומת זאת, המפרסמים הפנו את הלקוחות לחשבון הטוויטר שלהם 26 פעמים. גם בפרסומת של סמסונג, החברה מפנה את המשתמשים לצייץ על כך עם ההאשטג #thenextbigthing במקום לשלוח את הלקוחות לעמוד הפייסבוק של החברה. מבחינת המפרסמים האמריקאים, טוויטר מנצח את פייסבוק בגדול.