איך משכנעים אנשים שסוס מנצח כן מחליפים? פרסומת גימיקית היא בדרך כלל התשובה הנכונה. Kagome, חברה יפנית לשיווק עגבניות, העניקה השנה חסות למרתון יפן שנערך בטוקיו בשעות האחרונות, לאחר שבע שנים רצופות בהן נותנת החסות היתה Dole, מתחרה המשווקת בננות, שנהגה להציף את המסלול בדוכני "פצצות אנרגיה צהובות" (כפי שהן כונו כאן בשנות התשעים) לרצים העייפים.
כדי לנסות למנף את ההזדמנות ולשכנע את היפנים שעגבנייה היא ירק מגניב יותר מבננה, הפיקה החברה סרטון פרסומת בו היא מנסה, לכאורה, לסייע לאחד מעובדיה לרוץ במרתון בעזרת אספקה תמידית של עגבניות. התוצאה ביזארית כמו שרק היפנים יודעים לספק.
Dole, מצידה, לא נשארה חייבת, והוציאה פרסומת (באנגלית) בה היא מכריזה על נקמה בדמות "בננה לבישה", שניתן לענוד סביב פרק כף היד והיא מציגה בנורות LED את נתוני הריצה של הלובש.
נציין כי כמובן ששום דבר מהפרסומות אינו אמיתי - לא רובוט העגבניות ולא הבננה עם המסך האדום. אולי בגלל חוסר האספקה האוטומטית בירקות מלאי אנרגיה לא הצליחו היפנים במרתון המקומי: לשלושת המקומות הראשונים הגיעו אנדשאו נגסה האתיופי, סטיבן קיפרוטיץ' האוגנדי ודיקסון צ'ומבה הקנייתי. מסאטו אימאי, היפני המהיר ביותר, דורג במקום השביעי בלבד.