ניצן צימרמן ( Neetzan Zimmerman), בלוגר אמריקאי בן 32, הוא אחד מיצרני הטראפיק (תנועת גולשים) הבודדים הגדולים בארה"ב, אולי הגדול שבהם. בשנה אחת בלבד בה עבד באתר Gawker הפופולארי מניו יורק, המתמקד במדיה, רכילות וסיפורים מוזרים, צימרמן סיפק נתון מדהים - 99% מהטראפיק של האתר היו לפוסטים שיצר. Gawker מדורג במקום ה-536 בדירוג האתרים העולמי של חברת אלקסה ובמקום ה-205 בארה"ב.

מתוך כתבה של ניצן צימרמן
"הנה תמונה של דוב נופל מעץ". מתוך כתבה על צימרמן בגוקר
מתוך כתבה של ניצן צימרמן
כתבה של צימרמן על משהו ובחורות מתנשקות

במספרים מוחלטים מביא צימרמן ל-Gawker למעלה מ-17 מיליון גולשים ייחודיים בחודש, לפי נתוני אוקטובר, ולמעשה, הטראפיק שייצר צימרמן לבדו גדול יותר מאשר אתרים פופולאריים כמו אתר הטכנולוגיה גיזמודו ואתר לייפהאקר, לפי נתונים שפורסמו ב"ביזנס אינסיידר". גיזמודו, מאתרי הטכנולוגיה הבולטים בארה"ב, ייצר באוקטובר טראפיק של קצת יותר מ-14 מיליון גולשים ייחודיים, ומדורג במקום ה-292 מבין האתרים בארה"ב.

"וול סטריט ג'ורנל" הקדיש לצימרמן כתבת פרופיל, על רקע עזיבתו את Gawker לטובת סטארט אפ המדיה החברתית וויספר. צימרמן, כך נראה, הצליח לפצח את הנוסחא שגורמת לגולש הממוצע להיכנס לידיעות באינטרנט, עם כותרות כמו "אם נקנסה ב-140 דולר בכל יום עד שהיא עשתה ברית מילה לתינוק שלה", או "גבר שחור נעצר עשרות פעמים על הסגת גבול בזמן העבודה".

הגרף שחושף שצימרמן אחראי על רוב הכניסות לאתר גוקר (לגרף המתעדכן קליק).

המודל שפיתח צימרמן - תוכן מסקרן, קל לעיכול, עם כותרות שהעין לא יכולה לדלג עליהן, שהופך ויראלי במהירות ברשתות החברתיות - העניק לו את ההצלחה ולאתר Gawker את האפשרות להעניק לכתבים ועורכים אחרים חופש להתמקד ולהעמיק בעבודה על סיפורים מורכבים וניסיוניים. המודל הזה מאפיין כיום אתרים בולטים נוספים, כמו באזפיד והאפינגטון פוסט.


"עבורי, להיות מחובר לחומרים כאלה זה כמו להיות מחובר לבסיס של בנאדם", אמר צימרמן ל"וול סטריט ג'ורנל". "אלה החומרים שלאנשים באמת אכפת מהם, לא החומרים שהם מעמידים פנים שהם חשובים במסיבות קוקטייל".

לכתבה המקורית באתר TheMarker

וגם: 
>> איזה בנק גובה מכם הכי הרבה כסף תמורת כרטיס האשראי שלו?
>> מאות אלפי גולשים ביאהו נפלו קורבן למתקפת האקרים