קייט מידלטון כבר בוודאי התרגלה להתנהל מול התקשורת, אך נראה שהיא עדיין עושה טעויות: בסרטון שצילמה כחלק מהקמפיין Early Years המעודד חינוך לגיל הרך, היא הפנתה את האייפון שלה למצלמה – וחשפה את האמוג'יז שבהם היא משתמשת הכי הרבה.
במהלך הסרטון, שפורסם בערוץ האינסטגרם הרשמי Kensington Palace, המלכה לעתיד הודתה ל"מספר העצום של העוקבים" ששלחו שאלות "עם אמוג'יז נפלאים. חדי העין שביניכם יצליחו להבחין ברשימת האמוג'יז המופיעה בתחתית המסך.
אז מה האמוג'יז האהובים על קייט? בתקשורת הבריטית קפצו על השלל וניתחו עבורנו את התמונה. במקום הראשון ניצבות שתי הבנות שמחזיקות ידיים, שלרוב מסמנות חברות ורעות ונכנסו לראשונה לתקן UNICODE בשנת 2010. למקום השני הגיע האימוג'י האקזוטי של אננס. במקום השלישי והמפתיע נמצא הפרצוף שמקלל עם צנזורה; הוא נכנס לתקן UNICODE בשנת 2017, אחרי שנים שייחלנו אליו, ואנחנו יכולות לתאר לעצמנו למי הוא מכוון (מייגן, אנחנו חושבות עלייך).
וזה לא נגמר: למקום הרביעי הגיע האמוג'י המקיא, ובמקום החמישי התברג האמוג'י של המלפפון, שככל הנראה נקשר לאורח החיים הבריא של קייט. השביעי בתכיפותו היה של אישה קדה, השמיני היה של משב רוח (או נפיחה, תלוי בכם), והתשיעי והאחרון היה של החייזר הסגול.
בימים שבהם רבים מסתגרים בבתים בחיק משפחתם ולא פוגשים בני אדם אחרים, האמוג'יז הולכים ותופסים מקום חשוב עוד יותר בתקשורת הבין-אישית. למעשה, מחקרים הוכיחו ששימוש באמוג'יז מסויימים עלול להעיד על תופעות כמו אובדנות. במחקר של העמותה Crisis Text Line, שבו נותחו 129 מיליון הודעות שנשלחו בין השנים 2013 ו-2019, עלה כי גולשים המשתמשים באימוג'י של כדור תרופה הציגו סיכון גבוה פי 4.4 להיות בסכנת חיים מאשר אלה שהשתמשו במילה "התאבדות", למשל.