בין אם אוהבים אותה ובין אם לא, אי אפשר להתכחש לעובדה שקים קרדשיאן השכילה להפוך את עצמה לאשת קריירה מצליחה ביותר. המיזם האחרון שלה - משחק וידאו חדש בכיכובה - הוא ככל הנראה אחד הרעיונות הגאוניים ביותר שלה, משום שהוא עתיד להביא את הכנסותיה השנתיות לסכום מרשים של 200 מיליון דולר, שהם כ-680,950,000 שקל.
"אני כל כך מתרגשת מכך שאנשים נהנים מהמשחק!"
כוכבת הריאליטי ואשת העסקים בת ה-33 הוכיחה שכל דבר שהיא נוגעת בו הופך לזהב, אחרי שאפליקציית משחק חדשה בכיכובה, "קים קרדשיאן: הוליווד", דורגה השבוע במקום השלישי בטבלת ההורדות בחנות האייטיונז של אפל. קרדשיאן השיקה את המשחק ב-25 ביוני וכבר אז דורגה במקום השני בקטגוריית האפליקציות החינמיות המורדות ביותר. מאז, האתר Bloomberg טוען שזהו יהיה המיזם הרווחי ביותר של כוכבת הריאליטי.
"הפרויקט הזה היה חוויה מדהימה", סיפרה קים בראיון לערוץ E. "אני כל כך מתרגשת מכך שאנשים נהנים מהמשחק! בשנה שעברה הפכתי לשותפה בחברה מדהימה בשם Glu Mobile, כדי יצור את מה שעכשיו מדורג במקום השלישי בקרב האפליקציות החינמיות ומקום חמישי במשחקים הרווחיים ביותר בחנות האפליקציות של אפל. שיתפנו פעולה על כל פרטי העיצוב של המשחק ואנו ממשיכים לעשות זאת עם שדרוגים שאנחנו מוסיפים".
המשחק לא רק זכה לפופולאריות, אלא גם לדירוג של חמישה כוכבים מצד המשתמשים. על פי האנליסט דאגלס קרואטץ מ-Cowen & Company בראיון ל-Bloomberg, המשחק עתיד להביא את הכנסותיה השנתיות של קרדשיאן ל-200 מיליון דולר. "ללא ספק, המותג של קים קרדשיאן מושך אנשים להוריד את המשחק", סיפר קרואטץ, "אבל בנקודה הזו, המשחק קיבל חיים משלו".
"תוכלו ליצור קשר עם קים מתי שרק תרצו"
מניותיה של Glu Mobile, שיצרה את המשחק, עלו ב-42% מאז שהושק. המשחק אמנם חינמי, אך הוא מציע לשחקנים לרכוש אביזרים דיגיטליים תמורת כסף אמיתי, כאשר כל 5 דולר אמתיים שמשלם המשתמש מקנים לו 5,000 דולר וירטואליים לרכישות. כך, למשל, זוג נעלי עקב עולים במשחק כ-4,000 דולר וירטואלי, שהם 4 דולרים אמתיים. המטרה היא לגרום למשתמשים להתמכר לשופינג באפליקציה של בגדים או עודפי אנרגיה, להם הם זקוקים כדי לעשות סיבוב בהוליווד. משתמשים יכולים להוציא בין 100,000-175,000 דולר וירטואליים, כאשר ביקור לבוורלי הילס עולה 4 "דולרים", בעוד 400 "דולרים" ישיגו לכם שרשרת.
קולה של קרדשיאן מלווה את המשחק ומנחה את השחקנים בין אודישנים ומסיבות, ואף מייעץ להם "לצאת עם אנשים מפורסמים, כי אז תזכו בעוד מעריצים". מטרת המשחק הינה "ליצור את הסלבריטי שאתם שואפים להיות ולזכות בתהילה ובעושר". אולם, אין ספק שיותר מכל, המשחק מיועד למעריצים מושבעים שרוצים להרגיש שהם יכולים לחיות, גם אם באופן וירטואלי, את החיים המעושרים של קרדשיאן. "בין אם אתם עוקבים אחרי קים בטוויטר, פייסבוק, באינסטגרם או בתכנית שלה, עם המשחק הזה תוכלו לשחק כל הזמן", סיפר מנכ"ל חברת Glu Mobile, ניקולו דה מאסי. "תוכלו ליצור קשר עם קים מתי שרק תרצו".
הכוכבת, מצידה, פשוט שמחה מתגובות המעריצים: "אני אוהבת את זה שמעריצים מספרים לי כל הזמן במדיה החברתית מה הקטעים האהובים עליהם במשחק ואפילו מציעים הצעות", סיפרה ל-E. "אנחנו עובדים מאד קשה כדי לשלב את הפידבק של המעריצים לתוך המשחק וכבר הוספנו את אחד מהמקומות לנופש האהובים עליי למשחק! יש כל כך הרבה שעוד עתיד לבוא, כולל לוקים חדשים וחמודים ומיקומים אקזוטיים".