תמונה אחת של דוגמנית לובשת תחתונים תראה שונה במבנה הגוף, בצבע העור, צורת הפנים והעיניים והשיער כאשר 18 עורכות גרפיות מ-18 מדינות עיצבו אותה. ההוראה שהן קיבלו הייתה להפוך אותה לאישה האידאלית ולכזאת ש"נחשבת למושכת במדינות שלכן".
הריטושים עסקו במבנה הגוף של הדוגמנית, בפניה ובשיער שלה, והשינויים היו קיצוניים מאוד. בספרד ובקולומביה, למשל, השאירו את האישה במבנה הוף הנוכחי שלה פחות או יותר, אך באיטלה ובסין הצרו את ההיקפים בצורה קיצונית. לפי הערכת משקל וגובה, בגירסה הסינית (שבה גם שינו את העיניים לאסייתיות) היא ירדה מתחת ל-BMI של 17.5, מה שנחשב למסוכן בריאותית.
הפרויקט הוא יוזמה של האתר הבריטי superdrug, שעוסק במכירה של תרופות מרשם דרך האינטרנט בבריטניה. שאלת העל שהובילה את האתר להתחיל את הפרויקט הייתה "איך תפישות של יופי נראות ברחבי העולם". באתר בחרו בנשים לבצע את המשימה כי רצו נקודת מבט נשית על מה נחשב למושך, ומה הלחצים שנשים חוות בחברה. ארבעה עורכים גברים גם ניגשו למשימה, אך באתר ביקשו שהם יתייעצו עם נשים לפני שהם שולחים בחזרה את התוצאה.
הפכו אותי ליפה
לפני קצת יותר משנה העיתונאית והבלוגרית אסתר הוניג יצרה פרויקט דומה. היא לקחה תמונת ראש נקיה של עצמה, שלחה אותה ל-40 עורכים גרפיים באמצעות אתר Fivrr שמשדך בין לקוחות לעובדים שונים, וביקשה מהם "הפכו אותי ליפה". בפרויקט שלו קראה "לפני ואחרי", היא סיפרה גם שניסתה לבחון את מודל היופי השונה ברחבי העולם.
בתמונה של הוניג, מאחר שהיה מדובר בתמונת ראש ולא תמונת גוף, העורכים התמקדו בצבע העור, באיפור ובעיצוב השיער. בישראל הפכו את גוון העור לאדום יותר, הפכו את השפתיים לעבות ואת הגבות לכהות יותר. אמן הפוטושופ ממרוקו כיסה את ראשה והשאיר רק פנים חשופות עם איפור עדין בעיניים ולשפתיים. בעיבוד ההודי הוניג נראית כמו ציור יותר מאשר צילום, עם פחות קימורים בגוף וכמעט ללא עצמות.