קמפיין אינטרנטי חדש מנסה לקדם את ההומור ברשת באמצעות הורה. כן, ההיא עם ה"היי". !GO HORA הוא מחולל ריקודים חמוד ומטופש ששואב מיוטיוב סרטוני ריקודים וקליפים של מוזיקה טראשית עכיווית - ומשלב אותם יחד. התוצאה, למרבה הפלא, הרמונית למדי. מי ידע שאפשר לעשות "שאבתם מים" לצלילי מיילי סיירוס?
מטרת המהלך היא לקדם בעולם, בקרב קהילות יהודיות - אבל לא רק, את כנס הקומדיה היהודי שייערך בירושלים ב21-22 בדצמבר. בכנס ינאמו בכירים מתעשיית הטלוויזיה העולמית, בהם מנכ"ל ה-BBC - דני כהן, והתסריטאי לי אייזנברג (מיוצרי "המשרד" האמריקאי), לצד כותבים ישראליים כמו עוזי וייל, אסף בייזר uנטלי מרכוס ("היהודים באים") רד אורבך ועוד.
על המהלך אחראים החבר'ה בסוכנות הקריאטיב "חוליגנס", שיצרו לפני כשנתיים את לוח הסיאנס הדיגיטלי שאפשר לדבר עם סטיב ג'ובס. "זה תחביב ישן שאנחנו נוהגים ליפול אליו בשעות טשטוש כבר כמה חודשים – לשים ריקודי עם על MUTE לצלילי אנקונדה וכדומה. גילינו שזה כמעט תמיד יושב בדיוק על הביט, ויוצא מצחיק ממש. מה שעשינו פה הוא בסך הכל להכין מאגר ריקודים ומאגר שירים – ולפתח קוד שיאמבד אותם מיוטיוב וינגן אותם רנדומלית זה עם זה". מספרת שהר לוינשטיין, שותפה ומנהלת הקריאטיב בחוליגנס.
למה הורה?
"הורה היא סממן יהודי וישראלי שמזוהה עם יהודים בכל העולם. הרעיון מאחורי הקמפיין הוא שיהודים הופכים כל דבר למצחיק יותר. אפילו את יוטיוב. כל מה שצריך הוא לקחת קליפ, להוסיף כמה יהודים שרוקדים הורה – והנה, מצחיק".