גוגל לא נותנת לפייסבוק להתאושש וימים ספורים לאחר שהשיקה את הרשת החברתית Google+, היא מודיעה כי במהלך השנה הנוכחית היא תשיק גרסה מותאמת לעסקים במטרה כנראה להתחרות בעמודי האוהדים של צוקרברג.
"הדרך בה משתמשים מתקשרים אחד עם השני שונה מהדרך בה הם מתקשרים עם חברות או מותגים ואנחנו רוצים לספק חוויה אופטימלית לשתיהן. יש לנו צוות מהנדסים מצויין שבונה חוויה מדהימה לעסקים בגוגל+ ויהיה לנו משהו להראות לעולם בהמשך שנה זו", אמר קריסטיאן אואסטלין מנהל המוצר של הפרוייקט בפרופיל האישי שלו.
בינתיים מבקשת גוגל מבעלי העסקים לא לפתוח חשבונות פרטיים על שם החברה אלא לחכות להשקת הגרסה העסקית.
אלו שלא יכולים לחכות יוכלו להירשם כאן ולקוות שיוכלו להיכנס לרשימת הנסיינים של השירות. בנוסף מתכוונת החברה למחוק בצורה יזומה חשבונות שאינם של משתמשים פרטיים.
"הם (החשבונות של בעלי העסקים) ייסגרו בין אם נירשמו לניסוי או לא, מתוך הנחה שהם לא חלק מהניסוי", אמר בכיר בגוגל והוסיף: "חווית המשתמש העסקי שאנו יוצרים תהיה הרבה מעבר לזה של המשתמש הפרטי במונחים של תועלת לעסקים. אנו רק מבקשים את הסבלנות שלכם בזמן שאנו בונים אותה".
בינתיים הספיקה כבר ממשלת ישראל הזריזה לפתוח פרופיל גוגל+ לפורטל הממשלתי Gov.il, אבל סביר להניח שהוא ייסגר בקרוב, בהתאם להחלטה של גוגל.
השקת Google+ גם למגזר העסקי היא הכרזת מלחמה רשמית על פייסבוק בכל החזיתות וגוגל מתכוונת להשתמש בכל הטעויות שעשה צוקרברג כדי לנצח בה.
מעבר לכך, מסמלת ההשקה כי הכל אפשרי בחיים וגם אם כמעט כל הגולשים בעולם המערבי נמצאים אצל המתחרה שלך, זה לא אומר שאי אפשר לגרום לחלק מהם לעבור אליך.
>> פייסבוק גם לא מוותרת: השיקה וידאו צ'ט וצ'ט קבוצתי
>> אייפון בן 4: בואו לחגוג איתו