בשלב זה כבר התרגלנו לשמוע על כוכבי רשת שהצליחו להפוך את התהילה לכסף או לפחות השיגו בזכותה עבודה חדשה, אבל בסיפור הזה הפרסום הוא כבר ממש עניין מציל חיים. סאם גרינר, התינוק החמוד שכולנו מכירים מהמם Success Kid (הילד המצליחן או ילד ההצלחה) סייע למשפחתו לגייס כסף לטיפול רפואי חיוני לאביו, שלא בטוח שהיו מצליחים להשיגו אם לא היה מפורסם.
לפני כשבוע אמו של הילד, לייני, פתחה קמפיין גיוס באתר GoFundMe במטרה לגייס 75 אלף דולר למען טיפול בבעלה שנזקק להשתלת כליה דחופה. "עזרו לנו להשיג את הסכום כדי שג'סטין (אביו של הילד) יוכל לזכות בטיפול הרפואי המקדים ובהשתלה שהוא כה זקוק לה", כתבה האם באתר. "אמו של ג'סטין מתה מאותה מחלה, בבקשה עזרו לנו לכתוב סיפור אחר עבור ג'סטין ובנו סאם". למזלה של המשפחה, הגולשים מיהרו להתגייס ועד כה תרמו כמעט 78 אלף דולר.
(מאחר לעבודה - הבוס מאחר יותר)
מי שיכנס לאתר הגיוס יוכל לראות תמונה של המשפחה - ללא המם המפורסם, ויש לכך סיבה. אמו של סאם היססה לפני שהחליטה להשתמש בתהילת הרשת שלה בנה. אך הדאגה לבעלה גרמה לה כמובן לשנות את דעתה. אך למרות שהכסף גוייס - עדיין נותרה השאלה: מאיפה תגיע הכליה? מאחר שבקרב חברים ובני משפחה לא נמצאה התאמה, הוריו של סאם מנצלים את עמוד הקמפיין גם כדי לבקש מזרים גמורים לבדוק האם במקרה מתקיימת התאמה ואולי הם יוכלו לתרום כליה.
התמונה של סאם הפכה לסנסציית רשת אי שם ב-2007, לאחר שהאם צילמה את בנה בחוף הים נראה מרוצה למדי מהעובדה שהוא טועם חול. במהרה התמונה נפוצה בקרב גולשי מייספייס ורדיט, והיא משמשת גולשים עד היום כדי לתאר מצבים של הצלחה בניגוד לציפיות. בנוסף, לפי אתר Know Your Meme - שמציג את מקורות הממים והגלגולים השונים שלהם - דמותו של סאם הופיעה בשני קמפיין מסחריים, האחד של חברת וירג'ין הבריטית והנוסף הוא קמפיין למים מינרלים בארצות הברית.