מתכנן איחוד בשנת 2020. צוקרברג (צילום: רויטרס, חדשות)
צילום: רויטרס, חדשות

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, היא גם הרשת החברתית שאמריקאים הכי פחות אוהבים, לפי מדד חדש שפורסם בארה"ב. 

המדד של ארגון American Customer Satisfaction דירג גם השנה את פייסבוק במקום האחרון בשיעור שביעות הרצון של משתמשים אמריקאיים, עם ציון כולל של 67 נקודות מתוך 100. עיקר תלונות המשתמשים היו על הפרסומות הרבות והאגרסיביות המוצגות באתר. עם זאת, פייסבוק רשמה שיפור של 8% מהשנה שעברה, אז זכתה לציון של 62 נקודות.

לינקדאין, הרשת החברתית ליצירת קשרים מקצועיים, קיבלה ציון זהה לשל פייסבוק, בדיוק כמו בשנה שעברה, וטווויטר דורגה שלישית מהסוף עם ציון של 69 נקודות. גוגל פלוס, הגירסה המקבילה והמקרטעת של גוגל לפייסבוק, קיבלה ציון 71. 

הרשת החברתית עם שביעות הרצון הגבוהה ביותר היא פינטרסט, שזכתה לציון של 76 נקודות - עלייה של 4 נקודות לעומת 2013.

ענף המדיה החברתית כולו סובל משביעות רצון נמוכה יחסית בארה"ב, ודורג רביעי מהסוף במדד מבין המגזרים העסקיים. נקודת האור היא שיפור של 4‪.‬4% בהשוואה ל-2013. הציון המשוקלל שקיבל - 71 נקודות - מקדים רק את ענף התעופה (69 נקודות), ענף חברות הכבלים והטלוויזיה (65) וענף ספקיות האינטרנט, שזכה לציון של 63 נקודות בלבד. 

 

הידיעה פורסמה במקור ב-Themarker

לכתבות נוספות ב-Themarker: 
יש לי כרטיס טיסה דרך חברה שהודיעה על ביטול - מה לעשות?
רביב דרוקר: "לא צריך לעבור לשידורי אבל ביום בו מתבשרים על חללי צה"ל"