חברת WIX הישראלית הצטרפה השנה לענקיות כמו טויוטה, באדווייזר, קוקה קולה ומקדונלדס והציגה פרסומת ראשונה באירוע הספורט הכי גדול בארה"ב, הסופרבול. החברה, שמייצרת פלטפורמות להקמת אתרי אינטרנט בקלות, גייסה כוכבי עבר בפוטבול שהסבירו לצופים כמה קל לבנות אתר.
אבל מאמצי החברה להתבלט לא נגמרים שם. מיד אחרי המשחק נפתחה תחרות בשם ADBLITZ, במסגרתה גולשים מצביעים לפרסומות שהכי אהבו. וויקס, שרוצה כמו יתר החברות לסחוט עוד קצת את הלימון, נאלצה למצוא דרך לגבש את התמיכה הזו, ואין דרך טובה יותר מאשר פטריוטיזם.
בקמפיין מיוחד, בו משתתפים יצחק בוז'י הרצוג, איה כורם, איתי תורג'מן, איילת שקד וכוכבים נוספים, וויקס מנסה לפנות ללב שלנו ומבקשת שניכנס לאתר התחרות ונבחר בפרסומת שלה כטובה ביותר. "חשבתם לא להצביע?" אומרת דון לני גבאי, והיתר ממשיכים: "להשפיל אותנו? להשפיל את הרצל? את בן גוריון? אז אלא אם אתם אנשים רעים או חושבים שכחול לבן הם סתם שני צבעים, תצביעו לפרסומת החדשה של וויקס".
נזכיר שהחברה הישראלית הראשונה שפרסמה סופרבול היתה סודה-סטרים, שעשתה זאת בשנה שעברה, בכיכובה של סקרלט ג'והנסון, שהסתבכה בגלל הפרסומת עם ארגונים אנטי-ישראליים ועמדה בכך בגבורה.