באחד ממקבצי הפרסומות של הסופרבול של לפנות בוקר (ב'), הזמן שבו משדרים את הפרסומות הכי יצירתיות ויקרות, עם הסלבס הכי גדולים, שודרה גם פרסומת אחת עם ביצה פשוטה למראה. מדובר באותה ביצה סתמית ובודדה שעשתה בתוך כחודש 52 מיליון לייקים באינסטגרם, ועקפה את קיילי ג'נר ואת התמונה של בתה החדשה.
"אני הביצה_שוברת_השיאים (בטח שמעתם עלי)", נכתב מעל הביצה, "לאחרונה התחלתי להישבר תחת הלחץ של הרשתות החברתיות. אם גם אתם מרגישים לחץ - שוחחו עם מישהו. אנחנו מסוגלים לזה". הפרסומת שלחה את הצופים לארגון סיוע לבריאות הנפש בארצות הברית.
בעקבות שידור הפרסומת ולאחר שבאזפיד חשפה אותם, יוצרי הביצה יצאו מקרטון האנונימיות. מי שהוביל אותם הוא הוא כריס גודפריי, פרסומאי בן 29 מלונדון, שאחר כך נעזר בשני עמיתים שלו ליצור את הפרסומת. גודפריי, למי ששכח, לקח תמונה סתמית משאטרסטוק, פירסם אותה והצליח להפוך לתמונה הכי אהובה באינסטגרם וצבר עשרה מיליון עוקבים לחשבון בזמן שיא. "לביצה אין מגדר, גזע או דת", הוא אמר לניו יורק טיימס אמש, "ביצה היא ביצה וזה אוניברסלי".
בימים שקדמו לפרסומת, גודפריי העלה לחשבון האינסטגרם עוד תמונות של הביצה, כאשר בכל אחת יש יותר סדקים מהקודמת, ובתמונה האחרונה יש על הביצה שרוכים שדומים לאלה שיש על כדור פוטבול, שם חשף שהפרסומת תשודר במהלך המשחק ובשירות הסטרימינג הולו.
כשהשיא הזה מאחוריה (פרסומת בסופרבול זה הישג נאה מאוד לפרסומאים), הביצה תוכל לנסות למנף את הצלחתה, או תיעלם אל תהומות האינטרנט ותוזכר מדי פעם באייטמים של "היי, זוכרים את הביצה ששברה את האינטרנט ב-2019? הנה תמונה חדשה שעקפה אותה".