פוסט שפורסם היום (ה'), בפייסבוק, מספר על תלאותיה של לקוחת סלקום, שניסתה לנהל משא ומתן מול החברה לצורך ניצול התחרות בשוק להורדת מחיר החשבון החודשי שלה. לאחר שהתקשתה לקבל שירות טלפוני היא פנתה לעמוד פייסבוק בשם "סלקום מכירות Cellcom" ושטחה את סיפורה:
"אשמח שנציג יחזור אליי לאחר ששלחתי פקסים וחיכיתי לשרות אתמול בקו למעלה משלוש שעות שלקבלת מדור שימור לקוחות רק חיכיתי שעה וחצי. יש לי 7 מנויים. ואתם בדיחה. שמישהו יצור איתי קשר, עד אז אני מפיצה את סיפורי על גבי העמוד שלכם כל שעה עגולה. תודה", היא כתבה והמשיכה: "לאחר כמה שנים טובות כלקוחה עסקית החלטי לפנות זמן מיומי העמוס ולנצל את ההטבה שמשרד התקשורת עשה עבורנו הלקוחות, הכנסת שוק הסלולר למכרז, חברת סלקום לא כל כך שמעה על זה... אז יש להם הצעה אותה הם מפרטים כאן, ונותנים לכם לחשוב שכולם זכאים לה, לאחר שהתקשרתי לפני המעבר מסלקום פרטי לסלקום עסקי לנציג שלהם שאמר לי שלא תהיה כל בעיה, וישר יעבירו אותי למסלול עם ההטבה, הסתבר לי אחרת מיד עם המעבר, לא לפני ש'שימור לקוחות', נו אתם מכירים את הצוות הזה שאמור להיות נחמד וזמין ללקוח שרוצה לעזוב, בטח אם יש לו 7 מנויים איתו, אז הם השהו אותי על הקו לאחר מעבר 'ישיר' מנציג לא פחות משעה וחצי, והאם כאן זה נגמר? אז זהו שלא נאמר לי ע"י נציג בצ'אט שלהם שכדאי ליצור קשר בשעות הבוקר בין 7:00 ל9:00, עשיתי זאת , רק כדי לגלות שזה שקר, ונציגים יש רק מ-8:00, אז רק שתדעו שעבור אאותה חבילה ,ב012, שיותר מ-12 אנשים אישרו בפני שהם מעולים, וכנראה שלשם, עוד היום אעבור, תשלמו רק 59 ש"ח. הייתי יכולה לאחל כאן לחברה כל מיני איחולים לא עניינים למפלתם", היא הוסיפה, "אבל אין צורך השירות הלקוי שלהם, הנציגים הלא אדיבים שלהם, פרקי הזמן הבלתי אפשריים, והתחמנות שלהם תביא למפלתם ללא כל עזרה ממני. לקוחה ממורמרת שמשלמת כסף ולא מגיע לה את היחס הזה".
*צילום מסך מההתכתבות עם הנציג המזויף בפייסבוק:
כאמור, הסיפור שותף בעמוד פייסבוק עליו מתנוססים שם החברה והסמל שלה. אך התגובה של מפעילי העמוד הממה אותה: "לכי לעזאזל חתיכת פוסטמה תאיימי על אמא שלך שרמוטה מטומטמת אני מבטלת לך את כל הקווים עכשיו". ניסיון לאיים בפנייה לתקשורת עם התגובה המעליבה נענתה בתגובה מעליבה אף יותר.
היום כאמור, פרסמה הלקוחה את הסיפור עם תגובת מפעילי הדף בפרופיל הפייסבוק שלה וביקשה מחבריה להפיץ אותו. הסטטוס זכה עד כה לעשרות שיתופים ותגובות ונשלח לרוב גופי התקשורת בישראל, תוך קריאות לנטוש את הספקית הגדולה במדינה. אך בפועל, כל קשר בין עמוד הפייסבוק לסלקום מקרי בהחלט. העמוד, שנפתח בנובמבר האחרון שייך כנראה לסוכן עצמאי, העוסק במכירת כרטיסי SIM של סלקום מהבית כעבודה נוספת. סוכנים שכאלו היו בעבר דרך נפוצה לרכישת מנויים לספקיות תקשורת, אך כיום הם נדירים למדי. במשך שלושת חודשי פעילותו, פרסם הסוכן באופן קבוע מבצעים של החברה תוך שהוא מתחייב לחזור למשאירים מספר טלפון תוך 24 שעות. מתכונת הפעילות גרמה לכ-1,500 איש להאמין שמדובר בדף רשמי, להירשם לקבלת עדכונים ולעתים אף לכתוב בו את מספרי הטלפון שלהם בתגובות פומביות.
פנינו ללקוחה ולעמוד המתחזה בבקשות תגובה, אך לא נענינו.
מסלקום נמסר בתגובה: "מדובר בדף פיקטיבי שסלקום אינה אחראית להקמתו או לניהולו, נדגיש, כי החברה פנתה לפייסבוק העולמית בבקשה להסירו וכן תיצור קשר עם הלקוחה".
>> בת 80 נכנסה לתקן טלפון באורנג' ויצאה עם אפל TV, אייפד מיני וגלקסי S3
>> ניצולת שואה מחיפה: "סלקום רימו אותי ומכרו לי טלפון שאני לא צריכה"