הרשת החברתית הפופולרית בעולם פייסבוק, מתכננת להיכנס לשוק הקופונים הישראלי בחודש הבא ולהשיק את שירות הדילים מבוסס המיקום שלה: Facebook Deals.
השירות, שהושק בארה"ב בנובמבר אשתקד ובתחילת השנה גם באירופה ובקנדה, צפוי להיות משולב כחלק מהפיצ'ר Places באפליקציה הסלולרית שלה ויופיע למי שיבצע עדכון מיקום (Check In) בבית העסק שיציע את הקופון. סימון צהוב יופיע ליד שמו של בית העסק ולחיצה עליו תראה את מהות העסקה.
הפלטפורמה של פייסבוק Deals מאפשרת להציע מספר סוגים של קופונים ובכך מאפשרת לבתי העסק מרחב ניהול גדול יותר לעומת מרבית אתרי הקופונים הפועלים היום בישראל: "דיל בודד" הוא שווה ערך לקופונים הרגילים שנמכרים כבר למעלה משנה בישראל; "דיל נאמנות" פועל בהתבסס על כמות מסוימת של צ'ק אין שמשתמש עשה בבית העסק; "דיל עם חברים" פועל רק במידה ועושים את הצ'ק אין בבית העסק ביחד עם חברים נוספים; "דיל צדקה" שמציע תרומה של סכום סמלי על כל צ'ק אין.
כרגע עדיין לא ברור האם שלושת סוגי הדילים ישולבו בפעילות החברה בישראל ועדיין לא ידוע עם אילו עסקים נחתמו הסכמים כדי להשיק את המוצר. על-פי אתר הסטטיסטיקה SocialBakers, בישראל רשומים היום כ-3.5 מיליון גולשים. אמנם רק מי שמוריד את האפליקציה הסלולרית של פייסבוק יוכל להשתמש בדילים של הרשת החברתית. עם זאת, לפי טווח הגילאים הדומיננטי בפייסבוק בישראל (גילאי 18-35) נראה שיש כאן פוטנציאל.