חדשות טובות לגרופון: פייסבוק החליטה לסגור את שירות הקופונים מבוסס המיקום שלה (Deals), שהושק רק באפריל האחרון.
בהודעה הרשמית לעיתונות שנשלחה ביום שישי האחרון נכתב: "אחרי תקופת ניסיון של ארבעה חודשים, החלטנו לסגור את השירות וזה יקרה כבר במהלך השבועות הקרובים.
אנחנו מאמינים שיש הרבה כוח בגישה החברתית ונשארים מחויבים לבנות מוצרים שיעזרו לאנשים ועסקים מקומיים...למדנו הרבה בחודשים האחרונים ונמשיך לחשוב כיצד לשרת בתי עסק מקומיים בצורה הטובה ביותר".
שירות ה"פייסבוק דילס" שהושק באפריל האחרון בשיתוף עם מספר אתרי קופונים ביניהם Zozi ו-Gilt City, הציע לגולשי הרשת החברתית אפשרות לקבל התראות על הנחות ומבצעים הסמוכים למקום בו הם נמצאים.
מה שהבדיל את פייסבוק משאר מתחרותיה, הוא השילוב עם השירות מבוסס המיקום "פלייסס" שעזר לגולשים לממש את ההנחות במקומות השונים.
נזכיר שמוקדם יותר, במקביל לשינויים הגדולים בהגדרות הפרטיות, השיתוף והתיוג, פייסבוק הודיעה גם על חיסולו של שירות הפלייסס ומעתה תאפשר להטמיע עדכונים על מיקומים ישירות דרך העלאת פוסטים וציון המיקום בטקסט או באמצעות בחירת המיקום במפה.
>> סטיב ג'ובס התנסה בסמים - ועוד פרטים עסיסיים על המנכ"ל הפורש