לפני שבוע הודיעה פייסבוק על רכישת אוקולוס (Oculus), סטארט-אפ צעיר שפיתח משקפי מציאות מדומה שמכניסים את המשתמש לתוך עולם וירטואלי ומאפשרים לו להתבונן מסביבו בתנועות ראש, ממש כמו במציאות. אבל מה מתכננת הרשת החברתית לעשות בטכנולוגיה לאחר ששילמה עליה שני מיליארד דולר?
סרטון שפורסם בסוף השבוע על ידי אולפן סרטים בשם "כאוטיק מון" מנסה לנחש איך ייראה העולם הווירטואלי של פייסבוק. אנשי האנימציה מתארים כיצד יכולה פייסבוק לשלב את קסדת המציאות המדומה עם מכשיר בשם "ליפ מושן" ליצירת חנויות וירטואליות שיאפשרו לגולשים לבדוק ולבחור מתנות עבור חברים שיום הולדתם מתקרב, ואפילו לבצע שיחות וידאו אינטראקטיביות עם חברים משותפים כדי לוודא שאתם קולעים לטעמו של יקירכם.
עוד סיפורים, סרטונים ותמונות בפייסבוק של NEXTER
נציין כי מדובר בניחוש בלבד. פייסבוק טרם חשפה מה בדיוק היא מתכוונת לעשות בעולם וירטואלי משלה, אך רוב ההנחות כוללות שיחות פנים-אל-פנים עם אנשים מכל קצוות העולם סביב שולחנות וירטואליים, כאשר כל אחד רואה את כולם כאילו הם נמצאים איתו בחדר. החלק הקשה יהיה כנראה לזכור שבסופו של דבר כולנו נשארים בתוך החדר האינטימי שלנו – בלי חברים ובלי חיים.
עוד ב-NEXTER: