הפרסומת הזו, שעלתה לשידור בבריטניה בסוף השנה שעברה, נפסלה החודש לשידור על ידי הרשות הבריטית המפקחת על פרסומות - בטענה שהיא עלולה לפגוע בצעירים.
הפרסומת של קספרסקי עלתה לערוץ היוטיוב של החברה הרוסית בנובמבר 2016 ובדצמבר עלתה לשידור בערוצי טלוויזיה בבריטניה.
בסצינת הפתיחה שלה נראית צעירה מצלמת סלפיז ועומדת לצלם אחד בעירום לפני שהיא מסתובבת למצלמה ואומרת שרק החבר שלה אמור לראות אותן. לאחר מכן נראים גם זוג הורים שרוצים שהילד שלהם יוכל לגלוש בלי להיתקל בתכנים למבוגרים, אבל בלי לחסום אותם גם מעצמם, ולסיום אישה שרוצה לקנות באינטרנט בלי לחשוש מגניבת פרטי האשראי שלה.
בסך הכל, לא מדובר בפרסומת בוטה מאוד. הדבר הכי גרוע בה לדעתנו הוא ההטעיה כאילו שימוש באנטי-וירוס של קספרסקי יכול למנוע מגורמי צד שלישי לקבל גישה לתמונות עירום שלכם - הרי רוב המקרים בהם תמונות פרטיות של אנשים לא מפורסמים דלפו אירעו בגלל אקסים או אקסיות שהפיצו את התכנים בין החבר'ה.
אבל לבריטים הפריעה דווקא העובדה שהצעירה שפותחת את כפתורי חולצתה לשם צילום עירום עלולה לגרום לקטינים לעשות זאת. לא פחות מ-70 תלונות נגד הפרסומת הצטברו תוך ימים, למרות שהיא שודרה רק לאחר 9 בערב, כדי לא להיחשף לילדים צעירים.
הפרסומת "מציירת את פעולת שליחת התמונות הבוטות בהודעות לנורמלית ורומזת כי הגנת אבטחת האינטרנט המוצעת על ידי קספרסקי תגן על צעירים מפני גורמי צד שלישי שעלולים לראות את התמונות הפרטיות שלהם", נכתב בהחלטת הרשות, שפורסמה לפני כשבוע. היא "עלולה להגביר את הלחץ והכפייה שצעירים מרגישים ממילא להשתתף בפעילות כזו. הסקנו שהיא עלולה לגרום נזק לבני פחות מ-18 ולכן היא חסרת אחריות".
לפי ההודעה, בקספרסקי "אמרו שהם מצטערים שהפרסומת עוררה התנגדות מכל כך הרבה צופים על היותה חסרת אחריות וכי ינסו לא לעצבן צופים בעתיד". החברה ביטלה לפי ההודעה את שידור הפרסומת עוד לפני ההחלטה הסופית, ולא תעשה ניסיון נוסף להפיץ אותה.