יוטיוב היא הפלטפורמה האחרונה שמאמצת לחיקה את ה-Stories ("סיפורים"), אותם תמונות וסרטונים שניתן לעלות וזמינים לצפייה למשך 24 שעות. ביוטיוב הכריזו על הפורמט החדש ביום רביעי וממתגים אותו כ-Reels (סלילים) והיא זמינה רק ליוצרים עם מעל 10,000 עוקבים.
בשונה משירותים אחרים כמו פייסבוק או אינסטגרם, שהטמיעו את יכולת ה-Stories בראש האפליקציה, כדי לגשת אליהם ב-YouTube יש להיכנס ללשונית נפרדת. בנוסף, ה-Reels ביוטיוב זמינים לצפייה גם מעבר ל-24 שעות, והיוצרים יכולים לקשר לסרטוני וידאו נוספים באותו נושא ובכך להגביר את מעורבות המשתמשים.
היכולת החדשה מצטרפת ללשונית ה'קהילה', אותה הפעילה יוטיוב בתחילת השנה, המאפשרת ליוצרים להעלות פוסטים כתובים כדי לשמור על קשר עם העוקבים שלהם. אם הלשונית החדשה נועדה למנוע זליגה לפייסבוק או טוויטר, נראה כי אפשרות ה-Reels נועדה למנוע מיוצרים וגולשים להשתמש בשירותים מתחרים כמו אינסטגרם או סנאפצ'אט לשיתוף סרטונים קצרים יותר.
הכתבה פורסמה במקור באתר TGspot
עוד ב-TGspot:
החברה שמייצרת את מעבד האייפון דורשת לאסור את מכירתו
לסמסונג יש סמארטפון צדפה חדש ומרשים במיוחד