לאחר שפרץ לחיינו בסערה בקיץ האחרון והפך במהרה למשחק המובייל הפופולרי ביותר בעולם, נראה ששיגעון "פוקימון גו" הסתיים.
משחק המציאות הרבודה, שבו מתבקשים המשתמשים לצאת לרחובות וללכוד פוקימונים וירטואליים, הודח ביום שלישי מראש רשימת האפליקציות המכניסות ביותר לאייפון בארה"ב לאחר 74 ימים, לפי נתוני חברת Sensor Tower. הפופולאריות של המשחק דעכה אף שנינטנדו, השותפה לפיתוח המשחק, השיקה לאחרונה גאדג'ט לביש ב-35 דולר, שנועד להפוך את המשחק לקל יותר.
המשחק שהדיח את "פוקימון גו" מראש הרשימה הוא משחק הקרבות "קלאש רויאל" של חברת המשחקים הפינית סופר-סל. סופר-סל הוציאה השבוע עדכון למשחק, מה שהגדיל את ההוצאות של שחקנים בו, והכפיל ביותר משלוש את ההכנסות היומיות שלו, לסכום של מעל מיליון דולר, לפי Sensor Tower.
"פוקימון גו", שהושק בתחילת יולי ונהפך בתוך שבוע למשחק המובייל הפופולרי ביותר בארה"ב, סחף במהרה אנשים בכל העולם, וגם עורר כמה שערוריות באתרי מורשת ותרבות רגישים, כמו מחנה ההשמדה אושוויץ ומוזיאון השואה בוושינגטון, לאחר שכמה מנקודות הציון במשחק נמצאו בתחומם. ואולם, זהו לא רב המכר הגדול ביותר בחנות האפליקציות של אפל: המשחק "קלאש אוף קלאנס" היה במקום הראשון 347 ימים ברציפות, ו"קנדי קראש" היה בו 109 ימים.
עוד ב-TheMarker:
מארק צוקרברג ופריסילה צ'אן תורמים 3 מיליארד דולר כדי לרפא את כל המחלות
דיווח: אפל מעוניינת לרכוש את יצרנית מכוניות הספורט מקלארן